  • 151. Data: 2011-01-30 13:17:52
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-30 12:26, Seba pisze:

    > Mi po kilkuletnim ujeżdżaniu Lybry rynek (czyt. producent) nie
    > zaproponował za bardzo niczego ciekawego (w naszym przeświadczeniu Lybra
    > była naprawdę baaardzo ok) - jedynym wyborem pozostała Alfa, która
    > jednak prezentuje zgola odmienne podejście do tematu.
    > Dziwna polityka koncernu - szczególnie biorąc pod uwagę przywiązanie
    > pewnej części ludzi do pewnego poziomu wykonania wnętrza, smaku dot.
    > szczególików widocznych w śrdku auta i poziomu wyposażenia wynikającego
    > z powyższego.
    Mnie najbardziej boli to, że nie ma praktycznie auta kombi w ofercie aut
    grupy FIAT :-(
    Jedynie Alf 159 SW została i to w bardzo okrojonych wersjach silnikowych
    oraz jakieś garbate, przerośnięte Bravo udające kombi - jest co prawda
    funkcjonalne ale z wyglądu ani to kombi ani to miniivan a do tego ta
    cena :-(
    Jeszcze parę lat temu można było kupić i Palio Weekend, Alfe 156/159SW,
    Lancia Libre SW nieco wcześniej Kappe SW nie wspomnę o Stilo SW. Zresztą
    podobnie robi Citroen, który oprócz C5 Break nie ma w ofercie kombiaka,
    a przecież Xsara kombi czy wcześniej BX to były bardzo udanymi i
    funkcjonalnymi autem.
    Ostatnio jakiś dziki pęd w kierunku ni to vanów, ni to terenowych
    bulwarówek - wszystko w jednym chcą upchnąć a klasycznego kombi brak :-(

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 152. Data: 2011-01-30 13:23:53
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-30 12:24, jerzu pisze:

    > Skoro padały w Megankach, Espace czy Scenicach, to czemu nie miałyby w
    > Clio? W końcu to takie same cewki.
    Darku, już pisałem że w rodzinie i u znajomych jest i było wiele autek z
    koncernu Renault - sam mam ju5 czy 6 te auto i w żadnym nie padła cewka
    - były to auta od żaby I po ostatnią Lage z najmocniejszym silnikiem.
    Jedyna cewka jaka mi padła to jak już pisałem w kropce mk I z 97 roku -
    tam jest taka sama jak w cc 700 :-)
    Widać to nie kwestia samych cewek ale czegoś w instalacji ele. lub
    umiejscowieniu tych cewek w komorze silnikowej.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 153. Data: 2011-01-30 13:45:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Darku, już pisałem że w rodzinie i u znajomych jest i było wiele autek z
    > koncernu Renault - sam mam ju5 czy 6 te auto i w żadnym nie padła cewka

    A ile z nich to były/są Megane?

    > Widać to nie kwestia samych cewek ale czegoś w instalacji ele. lub
    > umiejscowieniu tych cewek w komorze silnikowej.

    Jest taka możliwość.

  • 154. Data: 2011-01-30 14:27:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 13:23:53 +0100, Gabriel 'wilk' wrote:
    >Darku, już pisałem że w rodzinie i u znajomych jest i było wiele autek z
    >koncernu Renault - sam mam ju5 czy 6 te auto i w żadnym nie padła cewka
    >- były to auta od żaby I po ostatnią Lage z najmocniejszym silnikiem.

    Ale polowa to diesle ? :-)

    >Widać to nie kwestia samych cewek ale czegoś w instalacji ele. lub
    >umiejscowieniu tych cewek w komorze silnikowej.

    A nie jest tak ze w roznych silnikach to sa rozne cewki ?
    W szczegolnosci te stare silniki maja nadal kable ?

    Aczkolwiek Renault problemy z cewkami ma od ~10 lat,
    to juz chyba obejmuje tez "stare" silniki ..

    J.

  • 155. Data: 2011-01-30 15:13:04
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 12:15, jerzu pisze:

    > Wszelkie źródła podają że jeden, w 2000 roku.

    No cóż. Nie wiem z jakich Ty źródeł korzystasz...

  • 156. Data: 2011-01-30 15:15:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 08:47, Karolek pisze:

    > Ty masz problem, z glowa.

    Jeszcze raz zobaczę, że ponosi Cię fantazja w moim kierunku, to inaczej
    to załatwimy.

  • 157. Data: 2011-01-30 15:18:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 10:29, DoQ pisze:

    > Ale czego nie rozumiem?

    Że jeździł egzemplarzem przed I liftingiem, który nie należy do udanych.

    > Co takiego wydarzyło się w 2002 r. że E39 stało
    > się okazją dla znawcy BMW?

    W 2002? Nic. Ale w 2001 coś się wydarzyło, może coś znajdziesz na necie.
    Szukaj i przewracaj, BMW to nie polny groszek, że wszystko wyczytasz na
    jego temat W NECIE.

    > To po co opowiadasz historie o liftingach których nie było?

    Bo tłumaczę od samego początku, że miał starszy model e39! Zanim weszły
    poprawki psujących się nagminnie elementów.

    Do wróżki napisz.

  • 158. Data: 2011-01-30 15:25:30
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-30 10:16, DoQ pisze:

    > Bzdury, jakie?
    > Oświeć mnie.

    Nie ma wielu ważnych informacji, np. co zostało poprawione. Tylko jakieś
    zewnętrzne zmiany opisali, to co widać gołym okiem. Na pewno żaden
    znawca BMW tego artykułu nie pisał, to po pierwsze. Po drugie, w 2001
    roku napisał że została wprowadzona nowa gama silników. I co, myślisz że
    nic innego poza tym się nie wydarzyło? Otóż wydarzyło, nastąpił II
    lifting ale ja nie mam zamiaru się rozwodzić nad tym, bo ani nie jesteś
    zainteresowany kupnem takiej e39, ani nie mam potrzeby rozpisywania się.
    Brak też podania miesięcy produkcji poszczególnych egzemplarzy, kombi,
    sedan, M5 wraz z przeróżnymi silnika, w jakich okresach wchodziły i do
    kiedy były produkowane.

  • 159. Data: 2011-01-30 15:39:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 15:13, Filip KK pisze:

    > No cóż. Nie wiem z jakich Ty źródeł korzystasz...

    Ogólnodostępnych. Wskażesz wreszcie swoje źródła, które JASNO i WYRAŹNIE
    informują, że E39 miała kilka LIFTINGÓW? Od razu uprzedzam: dodatkowe
    wyposażenie, zmiana wyglądu felg czy inny gatunek drewna na desce
    rozdzielczej mnie nie interesuje.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 160. Data: 2011-01-30 15:40:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 15:18, Filip KK pisze:

    > Bo tłumaczę od samego początku, że miał starszy model e39! Zanim weszły
    > poprawki psujących się nagminnie elementów.

    W którym roku? I jakie to były elementy?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com