  • 141. Data: 2011-01-30 11:18:23
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-30 11:14, DoQ pisze:

    > To pewnie i mocy przybyło! ;-))

    Heh, kazdy od razu: to i mocy przybylo ;)
    Nie, po prostu taka mialem na podoredziu, a elektrycznie jest to to samo
    (dwie podwojne cewki).
    Po jakiejs subarynie mi zostalo.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 142. Data: 2011-01-30 11:24:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 11:18, MarcinJM pisze:

    > Heh, kazdy od razu: to i mocy przybylo ;)

    No widzisz, coś w tym musi być;))

    > Nie, po prostu taka mialem na podoredziu, a elektrycznie jest to to samo
    > (dwie podwojne cewki).
    > Po jakiejs subarynie mi zostalo.

    Iskra to iskra, jaka jest każdy widzi :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 143. Data: 2011-01-30 11:33:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-30 11:24, DoQ pisze:
    > Iskra to iskra, jaka jest każdy widzi :)

    No tak, ale pierwotne mogloby sie roznic rezystancja, a tym samym
    poborem pradu. Tu na szczescie jest prawie to samo (miesci sie w
    tolerancji).
    Natomiast wtorne ma 3x nizsza rezystancje (subaryna ok 20kohm, fiat
    65-80kohm). Z tym, ze pobor pradu determinuje pierwotne, wiec tym
    wtornym sie nie przejalem.
    Chyba, ze nieslusznie sie nie przejalem.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 144. Data: 2011-01-30 11:49:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-30 11:33, MarcinJM pisze:

    > Natomiast wtorne ma 3x nizsza rezystancje (subaryna ok 20kohm, fiat
    > 65-80kohm). Z tym, ze pobor pradu determinuje pierwotne, wiec tym
    > wtornym sie nie przejalem.
    > Chyba, ze nieslusznie sie nie przejalem.

    Prawdopodobnie będzie działać, a świece bardzo się różnią od tych w
    subaru? Np. przerwa?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 145. Data: 2011-01-30 11:51:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 11:33:57 +0100, MarcinJM wrote:

    >No tak, ale pierwotne mogloby sie roznic rezystancja, a tym samym
    >poborem pradu. Tu na szczescie jest prawie to samo (miesci sie w
    >tolerancji).

    Bo energia iskry bardzo podobna w kazdym samochodzie, to i parametry
    cewki te same.

    >Natomiast wtorne ma 3x nizsza rezystancje (subaryna ok 20kohm, fiat
    >65-80kohm). Z tym, ze pobor pradu determinuje pierwotne, wiec tym
    >wtornym sie nie przejalem.
    >Chyba, ze nieslusznie sie nie przejalem.

    to opornik przeciwzakloceniowy. Chyba ze innego kabla wymaga.

    J.

  • 146. Data: 2011-01-30 12:15:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 05:21:42 +0100, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Sprawdź też ILE BYŁO LIFTINGÓW piątki w budzie e39!

    Wszelkie źródła podają że jeden, w 2000 roku.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 147. Data: 2011-01-30 12:24:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 30 Jan 2011 10:54:06 +0100, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale ja pytałem o konkretny model.
    >Nigdy nie słyszałem o problemach z cewkami w Clio.

    Skoro padały w Megankach, Espace czy Scenicach, to czemu nie miałyby w
    Clio? W końcu to takie same cewki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 148. Data: 2011-01-30 12:26:49
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Jan 2011 21:08:25 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Choć z Lancią jest jeszcze gorzej - tam zostało tylko awangardowe
    > opakowanie z piękną historią.

    Mi po kilkuletnim ujeżdżaniu Lybry rynek (czyt. producent) nie
    zaproponował za bardzo niczego ciekawego (w naszym przeświadczeniu Lybra
    była naprawdę baaardzo ok) - jedynym wyborem pozostała Alfa, która
    jednak prezentuje zgola odmienne podejście do tematu.
    Dziwna polityka koncernu - szczególnie biorąc pod uwagę przywiązanie
    pewnej części ludzi do pewnego poziomu wykonania wnętrza, smaku dot.
    szczególików widocznych w śrdku auta i poziomu wyposażenia wynikającego
    z powyższego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 149. Data: 2011-01-30 12:28:10
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Jan 2011 01:34:47 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Masz problem cwaniaczku?

    ROTFL :)

    --
    Sebastian S.

  • 150. Data: 2011-01-30 12:35:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:7iiak6d3cd33rcmvdpjdtv964obc2u448k@4ax.com...

    > Skoro padały w Megankach, Espace czy Scenicach, to czemu nie miałyby w
    > Clio? W końcu to takie same cewki.

    Nie mam pojęcia.
    Ale może przecież być tak, że problem wcale nie tkwi w cewkach, a ich
    padanie to tylko skutek czegoś innego w elektryce samochodu?