-
101. Data: 2011-01-29 21:43:46
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2011-01-29 21:46, DoQ pisze:
> W dniu 2011-01-29 21:41, Filip KK pisze:
>
>>>>> Serio? Ale może przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem?
>>>> Przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem? Miał problemy z e39, bo kupił
>>>> to bmw wyprodukowane przed 2002 rokiem. Po raz piąty nie powtórzę, bo
>>>> jesteś strasznie oporny na wiedzę.
>>> Czyli przed 2002 BMW robiło gówniane samochody, tak?
>> KURWA, NIE!
>
> No jak nie, zła generacja, zły wybór, psujące się samochody to oznaka
> wysokiej jakości?
>
Niech mu ktoś wytłumaczy co to jest lifting, bo krew mnie zaraz zaleje...
-
102. Data: 2011-01-29 21:43:51
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2011-01-29 21:39, Filip KK pisze:
>> Serio? Ale może przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem?
> Przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem? Miał problemy z e39, bo kupił
> to bmw wyprodukowane przed 2002 rokiem. Po raz piąty nie powtórzę, bo
> jesteś strasznie oporny na wiedzę.
Czyli przed 2002 BMW robiło gówniane samochody, tak?
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
103. Data: 2011-01-29 21:44:41
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
On 2011-01-29 21:36, J.F. wrote:
> Dziwne to troche, bo i nie spodziewalbym sie tego podniesienia, i
> 13.8V to raczej dolna granica a powinna byc tolerancja, no i napiecie
> na cewce to wysokie jest po wylaczeniu zasilania, wiec raczej
> drugorzedne jest czy przed wylaczeniem bylo 14.7 czy 13.8 ..
Nie oglądalem nigdy schematu regulatora w Lanosie i nie wiem dlaczego
podnosi napięcie powyżej progu 14.4V. Z ciekawości jednak odkręciłem
klemę u mnie w identycznym Lanosie i wskazywało 14.7V na jałowym co jest
już raczej za dużo. Co do cewki to napięce decyduje o ilości
wpompowanego w nią pradu i to znowu o wysokości impulsu WN. Dokręcenie
klemy spowodowało że nigdy (kilka lat do sprzedania) nie spalił żadnej
cewki i o ile wiem nastepny właściciel tez klopotow nie miał. A klema
byla dokrecona na tyle słabo żeby podnieśc napięcie i jednocześnie na
tyle mocno by jako-tako ładować accu.
-
104. Data: 2011-01-29 21:45:38
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2011-01-29 21:41, Filip KK pisze:
>>> CO ma piernik do wiatraka?
>>> Jeździł od dawna BMW, a kupił złą generację e39. Czyli G wiedział przed
>>> kupnem tego samochodu albo był naiwny i liczył na to, że sobie odmłodzi
>>> BMW kupując nowszą generację.
>>> Czyli jednak BMW robi gówniane samochody, jak Renault.
> Ja tego nie napisałem.
Zła generacja, psujący się model to nie jest gówniana jakość?
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
105. Data: 2011-01-29 21:46:29
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2011-01-29 21:41, Filip KK pisze:
>>>> Serio? Ale może przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem?
>>> Przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem? Miał problemy z e39, bo kupił
>>> to bmw wyprodukowane przed 2002 rokiem. Po raz piąty nie powtórzę, bo
>>> jesteś strasznie oporny na wiedzę.
>> Czyli przed 2002 BMW robiło gówniane samochody, tak?
> KURWA, NIE!
No jak nie, zła generacja, zły wybór, psujące się samochody to oznaka
wysokiej jakości?
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
106. Data: 2011-01-29 21:46:52
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>
W dniu 2011-01-29 21:41, Filip KK pisze:
> W dniu 2011-01-29 21:43, DoQ pisze:
>> W dniu 2011-01-29 21:39, Filip KK pisze:
>>
>>>> Serio? Ale może przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem?
>>> Przeczytasz jeszcze raz ze zrozumieniem? Miał problemy z e39, bo kupił
>>> to bmw wyprodukowane przed 2002 rokiem. Po raz piąty nie powtórzę, bo
>>> jesteś strasznie oporny na wiedzę.
>>
>> Czyli przed 2002 BMW robiło gówniane samochody, tak?
>>
> KURWA, NIE!
ROTFL :-)
--
Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
Oskar Wilde
-
107. Data: 2011-01-29 21:48:27
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2011-01-29 21:43, Filip KK pisze:
>> No jak nie, zła generacja, zły wybór, psujące się samochody to oznaka
>> wysokiej jakości?
> Niech mu ktoś wytłumaczy co to jest lifting, bo krew mnie zaraz zaleje...
Czyli BMW przed liftingiem to syf jak Renault?
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
108. Data: 2011-01-29 22:09:04
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 2011-01-29 21:46, Gabriel 'wilk' pisze:
>>> Czyli przed 2002 BMW robiło gówniane samochody, tak?
>> KURWA, NIE!
> ROTFL :-)
A z czego tu się śmiać?? ;-))))
Filip sugeruje, że BMW tłukło przez 7(!)lat (95-02) zjebany, sypiący się
model którego prawdziwy znaffca BMW będzie unikał jak ognia.
Jednocześnie nie chce przyznać, że to bubel - co jest dziwne wobec
powyższego stwierdzenia ;) Wychodzi na to że tylko przez rok byli w
stanie zrobić porządną E39, bo produkcje zakończyli rok po lifcie tj. w
2003 r. ;)
ATSD E39 miała lift w 2000, a nie w 2002 :)
Pozdrawiam
Paweł
--
_____________________________________________
DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com
-
109. Data: 2011-01-29 22:10:12
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 29 Jan 2011 21:44:41 +0100, Sebastian Biały wrote:
>On 2011-01-29 21:36, J.F. wrote:
>> Dziwne to troche, bo i nie spodziewalbym sie tego podniesienia, i
>> 13.8V to raczej dolna granica a powinna byc tolerancja, no i napiecie
>> na cewce to wysokie jest po wylaczeniu zasilania, wiec raczej
>> drugorzedne jest czy przed wylaczeniem bylo 14.7 czy 13.8 ..
>
>Nie oglądalem nigdy schematu regulatora w Lanosie i nie wiem dlaczego
>podnosi napięcie powyżej progu 14.4V. Z ciekawości jednak odkręciłem
>klemę u mnie w identycznym Lanosie i wskazywało 14.7V na jałowym co jest
>już raczej za dużo. Co do cewki to napięce decyduje o ilości
>wpompowanego w nią pradu i to znowu o wysokości impulsu WN.
O wysokosci to niekoniecznie, choc przyznaje ze moze roznie wplywac.
>Dokręcenie
>klemy spowodowało że nigdy (kilka lat do sprzedania) nie spalił żadnej
>cewki i o ile wiem nastepny właściciel tez klopotow nie miał. A klema
>byla dokrecona na tyle słabo żeby podnieśc napięcie i jednocześnie na
>tyle mocno by jako-tako ładować accu.
I na tyle mocno zeby rozrusznikiem krecic ? Cos mi sie tu nie zgadza
:-)
J.
-
110. Data: 2011-01-29 23:52:05
Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-01-29 21:48, DoQ pisze:
> W dniu 2011-01-29 21:43, Filip KK pisze:
>>> No jak nie, zła generacja, zły wybór, psujące się samochody to oznaka
>>> wysokiej jakości?
>> Niech mu ktoś wytłumaczy co to jest lifting, bo krew mnie zaraz zaleje...
>
> Czyli BMW przed liftingiem to syf jak Renault?
>
>
> Pozdrawiam
> Paweł
Pawle, na litość. Nie kop leżącego. :)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."