  • 101. Data: 2011-01-29 21:43:46
    Temat: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 21:46, DoQ pisze:

    > No jak nie, zła generacja, zły wybór, psujące się samochody to oznaka
    > wysokiej jakości?

    Niech mu ktoś wytłumaczy co to jest lifting, bo krew mnie zaraz zaleje...

  • 102. Data: 2011-01-29 21:43:51
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 21:39, Filip KK pisze:

> [...]
    > jesteś strasznie oporny na wiedzę.

    Czyli przed 2002 BMW robiło gówniane samochody, tak?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 103. Data: 2011-01-29 21:44:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-01-29 21:36, J.F. wrote:
    > Dziwne to troche, bo i nie spodziewalbym sie tego podniesienia, i
    > 13.8V to raczej dolna granica a powinna byc tolerancja, no i napiecie
    > na cewce to wysokie jest po wylaczeniu zasilania, wiec raczej
    > drugorzedne jest czy przed wylaczeniem bylo 14.7 czy 13.8 ..

    Nie oglądalem nigdy schematu regulatora w Lanosie i nie wiem dlaczego
    podnosi napięcie powyżej progu 14.4V. Z ciekawości jednak odkręciłem
    klemę u mnie w identycznym Lanosie i wskazywało 14.7V na jałowym co jest
    już raczej za dużo. Co do cewki to napięce decyduje o ilości
    wpompowanego w nią pradu i to znowu o wysokości impulsu WN. Dokręcenie
    klemy spowodowało że nigdy (kilka lat do sprzedania) nie spalił żadnej
    cewki i o ile wiem nastepny właściciel tez klopotow nie miał. A klema
    byla dokrecona na tyle słabo żeby podnieśc napięcie i jednocześnie na
    tyle mocno by jako-tako ładować accu.

  • 104. Data: 2011-01-29 21:45:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Ja tego nie napisałem.

    Zła generacja, psujący się model to nie jest gówniana jakość?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 105. Data: 2011-01-29 21:46:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

  • 106. Data: 2011-01-29 21:46:52
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > KURWA, NIE!
    ROTFL :-)

    Oskar Wilde

  • 107. Data: 2011-01-29 21:48:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 21:43, Filip KK pisze:
    > Niech mu ktoś wytłumaczy co to jest lifting, bo krew mnie zaraz zaleje...

    Czyli BMW przed liftingiem to syf jak Renault?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 108. Data: 2011-01-29 22:09:04
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2011-01-29 21:46, Gabriel 'wilk' pisze:

    > ROTFL :-)

    A z czego tu się śmiać?? ;-))))
    Filip sugeruje, że BMW tłukło przez 7(!)lat (95-02) zjebany, sypiący się
    model którego prawdziwy znaffca BMW będzie unikał jak ognia.
    Jednocześnie nie chce przyznać, że to bubel - co jest dziwne wobec
    powyższego stwierdzenia ;) Wychodzi na to że tylko przez rok byli w
    stanie zrobić porządną E39, bo produkcje zakończyli rok po lifcie tj. w
    2003 r. ;)

    ATSD E39 miała lift w 2000, a nie w 2002 :)

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 109. Data: 2011-01-29 22:10:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 21:44:41 +0100, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    >już raczej za dużo. Co do cewki to napięce decyduje o ilości
    >wpompowanego w nią pradu i to znowu o wysokości impulsu WN.

    O wysokosci to niekoniecznie, choc przyznaje ze moze roznie wplywac.

> [...]
    >cewki i o ile wiem nastepny właściciel tez klopotow nie miał. A klema
    >byla dokrecona na tyle słabo żeby podnieśc napięcie i jednocześnie na

    I na tyle mocno zeby rozrusznikiem krecic ? Cos mi sie tu nie zgadza
    :-)

    J.

  • 110. Data: 2011-01-29 23:52:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-29 21:48, DoQ pisze:

    > Czyli BMW przed liftingiem to syf jak Renault?
    >

    > Pozdrawiam
    > Paweł

    Pawle, na litość. Nie kop leżącego. :)

    --