eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFrancuziki,tfu, psia ich juchaRe: Francuziki,tfu, psia ich jucha
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Francuziki,tfu, psia ich jucha
    Date: Sat, 29 Jan 2011 22:10:12 +0100
    Organization: -
    Lines: 27
    Message-ID: <i...@4...com>
    References: <ihut3l$ovk$1@usenet.news.interia.pl> <ihv9o5$vnc$2@news.onet.pl>
    <ihvmjb$437$1@mx1.internetia.pl> <ii0gcv$db3$1@news.onet.pl>
    <ii0qi7$hpb$1@mx1.internetia.pl> <ii1the$9bm$1@news.onet.pl>
    <8...@4...com> <ii1u7s$ban$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296335414 18300 82.143.187.50 (29 Jan 2011 21:10:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jan 2011 21:10:14 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346484
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 29 Jan 2011 21:44:41 +0100, Sebastian Biały wrote:
    >On 2011-01-29 21:36, J.F. wrote:
    >> Dziwne to troche, bo i nie spodziewalbym sie tego podniesienia, i
    >> 13.8V to raczej dolna granica a powinna byc tolerancja, no i napiecie
    >> na cewce to wysokie jest po wylaczeniu zasilania, wiec raczej
    >> drugorzedne jest czy przed wylaczeniem bylo 14.7 czy 13.8 ..
    >
    >Nie oglądalem nigdy schematu regulatora w Lanosie i nie wiem dlaczego
    >podnosi napięcie powyżej progu 14.4V. Z ciekawości jednak odkręciłem
    >klemę u mnie w identycznym Lanosie i wskazywało 14.7V na jałowym co jest
    >już raczej za dużo. Co do cewki to napięce decyduje o ilości
    >wpompowanego w nią pradu i to znowu o wysokości impulsu WN.

    O wysokosci to niekoniecznie, choc przyznaje ze moze roznie wplywac.

    >Dokręcenie
    >klemy spowodowało że nigdy (kilka lat do sprzedania) nie spalił żadnej
    >cewki i o ile wiem nastepny właściciel tez klopotow nie miał. A klema
    >byla dokrecona na tyle słabo żeby podnieśc napięcie i jednocześnie na
    >tyle mocno by jako-tako ładować accu.

    I na tyle mocno zeby rozrusznikiem krecic ? Cos mi sie tu nie zgadza
    :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: