  • Data: 2012-01-01 00:22:41
    Temat: Re: Frajerzy komu opony zimowe? a komu zmienic olej ?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:a6971284-768b-4375-85cb-bc20fc45963b@l19g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > Mozna zrobic samochod, ktory i 500tys przejedzie, ale
    > najprawdopodobniej bedzie to jakis wolnossacy diesel o duzej
    > pojemnosci i kiepskich osiagach...

    Farmazony prawisz... miałem seryjną toyotę camry
    z silnikiem 2,2 littra - wolnossącą benzynę kupioną
    z licznikiem 47 tysięcy mil (w USA) i sprzedałem ją
    z licznikiem ponad 270 tysięcy mil. I jeżdziłaby u mnie
    dużo dłużej ale zaczęła ją łapać rdza tam gdzie miała
    dzwona i nie miała już oryginalnej blachy więc jak
    przyszedł czas na pompę wody i rozrząd to sprzedałem.
    270 * 1.6 = 432 tyś km. Jak widzisz 500 to żaden wyczyn.
    A są tu ludzie co mają auta z dużo większym przebiegiem
    i nie jest to wolnossący diesel...