    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Date: Tue, 30 Mar 2021 19:32:18 +0200
    <5628134420$20210306123137@squadack.com> <s1vpn4$ioa$1@gioia.aioe.org>
    <s201oe$dcs$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s251p8$150q$1@gioia.aioe.org>
    <s27lg0$ib7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2aa8r$7eg$2@gioia.aioe.org>
    <s2adjm$ahv$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2akc8$1e8q$3@gioia.aioe.org>
    <s2b843$rop$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2iad4$18i3$1@gioia.aioe.org>
    <s2iqr8$8ja$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2kt8b$tm1$1@gioia.aioe.org>
    <s2m81i$6fs$1@dont-email.me> <s2njc3$kgk$1@gioia.aioe.org>
    <s2nqc6$vvi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2pnh1$4o0$2@gioia.aioe.org>
    <60512a6e$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <s2sqjb$mqm$1@gioia.aioe.org>
    <s2t08u$t22$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s37do7$c27$8@gioia.aioe.org>
    <s3ami9$7bi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s3eu5t$19kh$3@gioia.aioe.org>
    <s3fv82$qsf$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s3pltb$1mk4$2@gioia.aioe.org>
    <s3s7lv$pu$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>

    W dniu 29.03.2021 o 11:46, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > spółdzielnia nie może dystrybuować sygnału TV i sprzedał instalację
    > jakiemuś małemu operatorowi. Ten przez rok zapewniał nam TV na starych
    > warunkach a potem chciał podpisania nowych umów przysyłając 'listy z
    > pogróżkami', że jak umowa nie będzie podpisana to odetnie nam TV.
    > Kolejne coraz droższe pakiety. Ten w którym pojawiały się ciekawe
    > programy - czyli nie jakieś głupie sporty, a programy
    > popularno-naukowe i przyrodnicze kosztował coś koło 100zł. No to nie
    > mam TV kablowej.
    > Dla mnie to jest najprostsze i najlogiczniejsze rozwiązanie.
    iquad-do-obioru-telewizji-cyfrowej/

    Niestety, tym gorzej dla Ciebie, zdajesz sobie sprawę że to fałsz a mimo
    to podpisujesz się pod umową w której stoi o 1GB/s  wiedząc że to coś
    wyciągnięte z ... no, nie powiem skąd bo ktoś młody mógłby przeczytać.
    Ale i nie w tym rzecz, my klienci jesteśmy w tym naszym systemie na to
    skazani, jedyne czego nie rozumiem to tych Twoich rozgrzeszeń dla tego.

    Ja też skończyłem z abonamentem w C+. Teraz używam C+ Na Kartę, wychodzi
    150zł na 6 miesięcy, za około 130kanałów po polsku, i nikt mnie nie
    prowadzi na postronku.

    > Bardzo łatwo przychodzi Ci zarzucać komuś oszustwo. Jeśli w jednym
    > sklepie kostka masła będzie kosztowała 5zł a w drugim 7zł to według
    > Ciebie ten drugi to oszust i trzeba go potępić.
    > Jak zdarzy Ci się znaleźć się w takim drugim sklepie to robisz
    > karczemną awanturę czy po prostu nie kupujesz?

    W żadnym wypadku, taka jest cena i nikt nie naciąga czy oszukuje, to
    zupełnie co innego niż domaganie się podpisu pod czymś co jest jawnym
    oszustwem.

    Nie robię, mimo że to ja mam rację to w systemie w którym mi przyszło
    wegetować to ja oszukany jestem na straconej wobec oszusta pozycji.

    > Po co apele i działania, co do których sam oceniasz końcowy efekt jako
    > wątpliwy, skoro wystarczy 'nie kupować'.

    A choćby po to abym nie mógł Ci nic zarzucić na grupie.

    > Musimy jakoś inaczej pojmować sens i bezsens naszych działań.
    > P.G.

    Dlatego proponuję wreszcie przejrzeć na oczy i zadać sobie pytanie czym
    ja jestem w tym kraju,.