  • Data: 2021-03-30 19:52:33
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 29.03.2021 o 18:52, J.F. pisze:

    >Ale jednak daje moc zgodna z nominałem, czyli nie ma oszustwa. Takich
    >rzeczy nikt nie musi mówić bo przecie sa to oczywistości.

    Dla ciebie moze rzeczywistosci, choc miesiac temu chyba nie wiedziales
    :-)
    A inny sie bedzie oburzal, bo w nocy nie ma, a on tu ma umowe na 7.2kW
    ..

    >Nieomal dokładnie nominał pokrywa się z stanem faktycznym, tak mimo
    >tego braku idealnych kątów.

    >Przecie już się nie kłócę, instalacja jest w stanie osiągać
    >deklarowaną moc, a więc nie ma czego więcej oczekiwać.

    Ale dlaczego osiaga - oto jest pytanie :-)

    Masz dobre panele i maja nadwyzke, zimno chwilowo, to sprawnosc
    wzrosla, latem tyle nie bedzie, zainstalowali ci wiecej paneli aby
    zrekompensowac kat, czy naklamales nam z tym dachem :-)

    J.