  • Data: 2021-03-21 13:20:44
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2021 o 14:05, Piotr Gałka pisze:

    > Jakbyś nie pamiętał to na początku pisałem coś w stylu, że się nigdy
    > specjalnie nie interesowałem fotowoltaiką. A napisałem tak bo nie
    > mieszkam w domku.
    >
    > Nie jestem w stanie pomóc Ci takimi informacjami. Jakbym był, nie
    > omieszkałbym podać tych danych.

    > Myślę, że nikt nie wie ile z Twoich paneli uzyskasz dokładnie.
    >
    > Ja się staram wytłumaczyć od czego i jak to (przynajmniej z pewną
    > dokładnością) zależy na tyle na ile coś o tym mogę wiedzieć, a mogę
    > wiedzieć tylko tyle jak określić strumień światła ogarnianego przez
> [...]

    Bo właśnie o to mi chodziło, jaka jest ogólna sprawność paneli względem
    ich mocy nominalnej. Teraz po 3 tygodniach użytkowanie wiem że spokojnie
    mogą osiągnąć i 100% sprawności. Moje pytanie wzięło się stąd że gdy
    pytałem na grupie to instalację miałem dwa dni a osiągi wtedy miała na
    poziomie 2/3 mocy znamionowej. Teraz przy sprzyjającej aurze jest
    znacznie lepiej i pytanie o wydajność już się zdeaktualizowało.