  • Data: 2021-03-21 13:17:25
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.03.2021 o 14:09, Piotr Gałka pisze:

    > "Czucie i wiara silniej mówi do mnie niż mędrca szkiełko i oko."
    > Pod pojęciem intelektu zdaje mi się rozumiesz tę pierwszą część a ja
    > tę drugą i tu jest pies pogrzebany.
    > P.G.

    Że przytoczę fragment dialogu z popularnego serialu - " znajdę ich,
    rozpoznam i odbiorę co moje", - " po czym ich rozpoznasz, po
    akredytywach"? - "nie, po mordach zakazanych rozpoznam"..

    Nawiązując do Twojego cytatu - nie widzisz że "wiara" odnosi się
    znacznie bardziej do wytresowanej tłuszczy niż do wolnomyślicieli?