eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFotowoltaika (raz jeszcze) - wydajnośćRe: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news.dns-netz
    .com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <s1qkmq$1ooh$1@gioia.aioe.org> <s1r47d$1cm7$2@gioia.aioe.org>
    <s1r4rr$85f$2@dont-email.me> <s1r5fg$1i9$1@gioia.aioe.org>
    <s1r62o$mte$1@dont-email.me> <s1r6ii$jto$1@gioia.aioe.org>
    <3251571736$20210304211746@squadack.com> <s1t3nl$2jq$1@gioia.aioe.org>
    <6175432751$20210305132037@squadack.com> <s1vl9g$k42$1@gioia.aioe.org>
    <5628134420$20210306123137@squadack.com> <s1vpn4$ioa$1@gioia.aioe.org>
    <s201oe$dcs$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s251p8$150q$1@gioia.aioe.org>
    <s27lg0$ib7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2aa8r$7eg$2@gioia.aioe.org>
    <s2adjm$ahv$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2akc8$1e8q$3@gioia.aioe.org>
    <s2b843$rop$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2iad4$18i3$1@gioia.aioe.org>
    <s2iqr8$8ja$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2kt8b$tm1$1@gioia.aioe.org>
    <s2m81i$6fs$1@dont-email.me> <s2njc3$kgk$1@gioia.aioe.org>
    <s2nqc6$vvi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <s2pnh1$4o0$2@gioia.aioe.org>
    <60512a6e$0$544$65785112@news.neostrada.pl> <s2sqjb$mqm$1@gioia.aioe.org>
    In-Reply-To: <s2sqjb$mqm$1@gioia.aioe.org>
    Subject: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Date: Thu, 18 Mar 2021 13:44:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 46
    Message-ID: <60534b24$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.130.2
    X-Trace: 1616071460 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 517 83.30.130.2:54696
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3783
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762938
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "trybun" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s2sqjb$mqm$...@g...aioe.org..
    W dniu 16.03.2021 o 23:00, Pilocik pisze:
    [...]
    >Ale co niby te pomiary mają mi dać? Wiadomo także że teraz, o tej
    >porze nie może istnieć zjawisko znaczącego przegrzewania się paneli.
    >Po tych paru tygodniach mogę przypuszczać że instalacja założona jest
    >prawidłowo. Osiągana wydajność z mocy 7.2KW sięga 6.5KW, czyli mniej
    >więcej tyle ile oczekiwałem.

    sporo, jak na tek kiepski kąt dachu.

    >Co do tego nadmiernego spalania paliwa przez auto to zdaje się twoje
    >rozumowanie jest błędne, po prostu z jakichś powodów nie widzisz
    >sensu w egzekwowaniu tego co ci się należy.

    Ono ci sie nalezy, pod warunkiem ze bedziesz jechal tak, jak podano w
    normie na test.
    Nie wiesz co podano, wiec nie mozesz oczekiwac ze bedzie spalal tyle
    co w/g testu :-)

    Ja tam z grubsza wiem co tam podano, i wiem takze, ze ja tak nie
    jezdze :-P


    Kiedys podawano spalanie przy 90km/h, 120km/h i "po miescie".
    To przynajmniej te 90 i 120 moglem sprawdzic. Przynajmniej w teorii.
    Ale odeszlismy od tych metod :-P

    > To taka popseudokomusza mentalność że urząd czy fabryka itd to coś
    > od czego nie należy się domagać zadośćuczynienia. Polacy rozwalają
    > sobie zawieszenie na dziurach w drodze, a a jedyne czego się
    > obawiają to aby w pobliżu nie było policjanta bo dopieprzy mandat za
    > "niedostosowanie prędkości do warunków panujących na drodze".

    Cos chyba przesadzasz.

    Ale w Niemczech ... jest podobnie.
    Bo niemieckie drogi sa patrolowane, i jak jest jakas dziura, to
    przyjezdza ekipa, i
    ... stawia znak ograniczenia do 30.
    Od tego czasu to jest wina kierowcy :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: