  • Data: 2021-03-05 17:24:17
    Temat: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 04.03.2021 o 21:17, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello trybun,
    >

    >Informacji, jak się ma rzeczywista moc instalacji fotowoltaicznej do
    >tej na papierze. Fizycznie już nic nie jestem w stanie
    >zrobić/poprawić. Jedynie mająca podstawy reklamacja wchodzi w
    >rachubę. A ględzenia że mam coś nie tak z kontami
    >pochylenia/nachylenia dachu do mnie nie trafiają. Na apogeum
    >możliwości i tak powinienem trafić.

    Wcale nie musisz, bo sloneczko po okreslonym torze sie porusza, a w
    zasadzie torach, bo codziennie troche innym, wiec moze omijaj kierunek
    prostopadly.

    Ale czy ja Cie dobrze rozumiem - masz dach pochylony na wschod, prawie
    dokladnie?
    I o 26 stopni od poziomu ?

    To co sie dziwisz - rano sloneczko nisko nad horyzontem, a dach
    "prawie poziomy".
    W poludnie ... sloneczko nadal niezbyt wysoko, a dach pochylony w
    nieodpowiednia strone.
    Ciekawe, czy masz tam dzis kiedykolwiek choc 45 stopni.
    Ciesz sie, ze choc te 5kW masz.

    Reklamowac ... niewlasciwy sposob montazu, ale co - mieli ci dach
    przekladac?
    Czy zwrocic uwage, ze dobrej pracy to nigdy nie bedzie ?

    Ale ... 5kW jest, a nawet 6 ... to i tak niezle

    J.