  • 31. Data: 2013-01-08 21:27:06
    Temat: Re: Fotoszop za darmo. Legalnie.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 21:12, Slon pisze:
    > Samochodu nie masz, zarobki masz nedzne, na dobry aparat cie nie stac.

    No i pijaczyną jestem, i nic nie czytam, i nigdzie nie bywam. I jestem
    brzydki, i nikt mnie nie kocha :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem mistrzem, a wy się nie znacie/

  • 32. Data: 2013-01-08 22:14:37
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 3:27:06 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > No i pijaczyną jestem, i nic nie czytam, i nigdzie nie bywam. I jestem
    >
    > brzydki, i nikt mnie nie kocha :)

    Tez, ale nie chcialem az tak cie osmieszac,
    bo wiem, ze sam to robisz lepiej prawie w kazdej wypowiedzi.
    Jak widac, nie myle sie.

    Slon

  • 33. Data: 2013-01-08 23:34:08
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-08 22:14, Slon pisze:

    > Tez, ale nie chcialem az tak cie osmieszac,
    > bo wiem, ze sam to robisz lepiej prawie w kazdej wypowiedzi.
    > Jak widac, nie myle sie.
    >
    > Slon

    Z przykrością przyznaję Ci rację.

  • 34. Data: 2013-01-09 12:50:58
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    > Wiele razy pisalem i powtarzam, ze mi cie szkoda.
    > Samochodu nie masz, zarobki masz nedzne, na dobry aparat cie nie stac.
    > No i bozia rozumu ci poskapila.
    > Mozesz wiec tylko imbecylnie pozartowac.
    >
    > Slon

    Powinienes wspolczuc obywatelom tego chorego kraju, gdzie zeby przetrwac
    i zyc na zblizonym poziomie co w krajach w miare normalnych, trzeba byc
    cztery razy bardziej inteligentnym i pracowac cztery razy wiecej (nie
    dotyczy politykow i zlodziei). Podobny status można osiagnac bedac
    kretynem i wyjechac do w/w krain, co widac z kazdego twojego postu.
    Pozdr.J.

  • 35. Data: 2013-01-09 14:33:57
    Od: Catholic <s...@i...pl>

    W dniu 2013-01-09 12:50, Catholic pisze:

> [...]
    > dotyczy politykow i zlodziei). Podobny status można osiagnac bedac
    > kretynem i wyjechac do w/w krain, co widac z kazdego twojego postu.
    mala poprawka - dwa razy bardziej inteligentnym - przeciez to nie kraj
    geniuszy....

  • 36. Data: 2013-01-10 23:09:37
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    > może on jest z tzw prawicy
    >
    > oni czytaj fakt SE i inne szmatławce ;-)
    Wykształceni z wielkich miast śnią o redagowaniu mejnstrimowych mediów.
    Takich jak tytuł wymieniony w komunikacie:

    http://www.kprm.gov.pl/wydarzenia/aktualnosci/premie
    r-donald-tusk-redaktorem-naczelnym-dziennika-fakt.ht
    ml

    Choćby przez chwilę...