  • 21. Data: 2013-01-08 16:55:12
    Temat: Re: Fotoszop za darmo. Legalnie.
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 10:50:38 AM UTC-5, Jakub Witkowski wrote:

    > A! zapomniałem dopisać: a jeśli nawet tu i tam przypadkiem coś kosztuje tyle samo,
    to jakiś Kapitan Obvoius dowali z trzeciej, że pensje nie te.

    Usilujesz psuc dobre samopoczucie narodu jankow muzykantow.

    Slon

  • 22. Data: 2013-01-08 16:58:48
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-08 16:09, Dawid pisze:

    > http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/wielka-ucieczka-z-p
    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    > To jest dowód, i z roku na rok niby jest lepiej.

    No, bez przesady, no mniej więcej od końcówki 2010 nie jest coraz lepiej, tylko
    raczej tak sobie
    (trendy konsumpcji realnej, czyli pozostające w relacji z zamożnością realną, a nie
    deklarowaną,
    w odniesieniu do początku kryzysu czyli 2008r):
    http://www.rybinski.eu/wp-content/uploads/2012/10/Re
    tail_sales_volume_August_2012.jpg
    Niemniej jednak, jak widać, jest sporo państw w Europie które by wiele dały za taka
    krzywą ;)
    BTW: dane z jakże słusznego źródła!

  • 23. Data: 2013-01-08 17:14:28
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 10:02:50 AM UTC-5, Dawid wrote:

    > Bo u nas nie ma tak dużych miast?
    >
    > Bo nikt nie przyjeżdża do nas zainteresowany mieszkaniem w Warszawie?
    >
    > Bo za mało zarabiamy?
    >
    > Itd. do wyboru.
    >
    > W Dubaju są jeszcze droższe mieszkania i co z tego?
    >
    > Ile Holender kupi paliwa za wypłatę, a ile Polak?

    Prawie zadna roznica - nie cale 4 razy wiecej.
    http://moto.gadu-gadu.pl/5699238628927855102/ceny-pa
    liw--placimy-za-rope-najwiecej-w-europie
    Taki zabidzony hamburgerozerca to juz masakra, bo kupuje za swoja nedzna srednia
    pensje tylko okolo 3 razy wiecej niz sredniak w kraju jankow muzykantow.
    Nawet srednia pensje ma tylko za tydzien a nie za miesiac.

    > Ostatnio porównywano cenę zjazdu kilometrem nartostrady, Polska- 70zł,
    >
    > Włochy- 30zł.

    Masakra - jak jezdzilem na Floryde samochodem,
    to oplat za przejazd autostrada mialem cos kolo 20 dolarow
    za ponad 1300 mil, czyli z bardzo grubsza, okolo 2000 km.
    Teraz taniej jest samolotem i kilka godzin a nie w dwa dni.

    > Dlaczego ludzie masowo uciekają z Polski?

    Bo niektorzy sa madrzy a innym bida tak dala w dupe,
    ze rozum przemiescil sie im do glowy.

    Slon

  • 24. Data: 2013-01-08 17:26:30
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 10:58:48 AM UTC-5, Jakub Witkowski wrote:

    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    > No, bez przesady, no mniej wi�cej od ko�c�wki 2010 nie jest coraz lepiej,
    tylko raczej tak sobie

    > (trendy konsumpcji realnej, czyli pozostaj�ce w relacji z zamo�no�ci�
    realnďż˝, a nie deklarowanďż˝,

    > w odniesieniu do pocz�tku kryzysu czyli 2008r):
    >
    > http://www.rybinski.eu/wp-content/uploads/2012/10/Re
    tail_sales_volume_August_2012.jpg

    > Niemniej jednak, jak wida�, jest sporo pa�stw w Europie kt�re by wiele da�y
> [...]

    Skoro jest tak dobrze, to dlaczego jest tak zle?
    Strasznie zabidzony ten grek w stosonku do przecietnego janka muzykanta.

  • 25. Data: 2013-01-08 18:19:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 16:41, Dawid pisze:
    > Czego jeszcze nie czytasz poradniku?

    Właściwie to już prawie niczego nie czytam, dziennikarstwo upadło. Ale
    wyjątkowo nie wypada się przyznawać do czytania tabloidów, przy szukaniu
    pracy może to zaważyć... oczywiście jeśli nie szuka się pracy
    magazyniera towarów sypkich.

    > Mało, to poszukaj sobie sam.

    Niezwykle cenna i unikatowa ta wiedza. Dziwnym zbiegiem okoliczności w
    pewnym miejscu napisałem dziś coś takiego:

    ''Zarabiasz zbyt mało, pracę masz kiepską, nikt cię nie szanuje, czujesz
    się nikim? To znaczy tylko tyle, że nie spełniasz standardów tu i teraz
    by zarabiać więcej, mieć lepszą pracę, być szanowanym i czuć się kimś.
    Tylko pamiętaj, jutrzejsze standardy tu i teraz nie będą standardami tu
    i teraz dnia dzisiejszego.''

    Obawiam się jednak, że w tym miejscu będzie duży problem z właściwą
    interpretacją tegoż :)

    --
    pozdrawia Adam
    /bardzo polecam ten telefon bo sam go mam/

  • 26. Data: 2013-01-08 18:31:56
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 12:19:02 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    >
    > wyjątkowo nie wypada się przyznawać do czytania tabloidów, przy szukaniu
    >
    > pracy może to zaważyć... oczywiście jeśli nie szuka się pracy

    Po co masz czytac, skoro wszystko wiesz lepiej niz inni.
    Dziwne, ze bardzo niewielu z tej grupy zaczyna zauwazac to,
    co ja od lat widze i pisze na twoj temat.

> [...]
    >
    > i teraz dnia dzisiejszego.''
    >

    > Obawiam się jednak, że w tym miejscu będzie duży problem z właściwą

    Mozna isc i taka droga jak ty, ktory sam sie ograniczyles
    i niewiele potrzebujesz do wegetowania.
    Nie kazdy jednak chce zyc jak jakis wsiowy przyglupi jasio,
    ktoremu nie jest potrzebny, samochod, czytanie, zwiedzanie swiata, dobre zarobki.

    Slon

  • 27. Data: 2013-01-08 20:26:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:
    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    > Mała darmowa porada: nie przyznajemy się publicznie do czytania se. Z
    > wielu powodów nie warto.

    może on jest z tzw prawicy

    oni czytaj fakt SE i inne szmatławce ;-)

  • 28. Data: 2013-01-08 20:36:58
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 2:26:40 PM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    olski-60-000-modych-polakow-ucieko-od-tuska_281902.h
    tml

    > mo�e on jest z tzw prawicy
    >

    > oni czytaj fakt SE i inne szmat�awce ;-)

    Jedni z was czytaja szmatlawce tzw prawicowe,
    drudzy czytaja szmatlawce tzw lewicowe,
    a trzeci po prostu woleli wyperdalac z kraju jankow muzykantow.
    Tych trzecich bedzie coraz wiecej.
    Jako ostatni beda spierdalac tacy,
    jak widoczni czasem obroncy fotografii analnej ze srajdami.
    Zostania tylko niedolegi umyslowe.
    Szkoda tylko kalek fizycznych, ktorzy nie maja mozliwosci.

    Slon.

  • 29. Data: 2013-01-08 20:47:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-08 20:36, Slon pisze:
> [...]
    > Zostania tylko niedolegi umyslowe.
    > Szkoda tylko kalek fizycznych, ktorzy nie maja mozliwosci.

    A może porozmawiajmy jak ludzie dorośli, bez ambiwalencji, niewczesnej
    symboliki, enigmatycznych, zgoła pytyjskich konstatacji,
    transcendentnych ucieczek z pogranicza amnezji dysocjacyjnej, wręcz
    expressis verbis czy też explicite...

    Żartowałem :)

    --
    pozdrawia Adam
    /''m'' jak megalomania/

  • 30. Data: 2013-01-08 21:12:11
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, January 8, 2013 2:47:04 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    >
    > symboliki, enigmatycznych, zgoła pytyjskich konstatacji,
    >
    > transcendentnych ucieczek z pogranicza amnezji dysocjacyjnej, wręcz

    Wiele razy pisalem i powtarzam, ze mi cie szkoda.
    Samochodu nie masz, zarobki masz nedzne, na dobry aparat cie nie stac.
    No i bozia rozumu ci poskapila.
    Mozesz wiec tylko imbecylnie pozartowac.

    Slon