  • 1. Data: 2011-02-14 14:28:19
    Temat: Fotoradary przy Spacerowej w W-wie?
    Od: "AGA" <A...@A...pl>

    Witam!

    Na początku zimy, na ul. Spacerowej, między jezdniami,
    mniej więcej na wysokości ambasady rosyjskiej, został
    ustawiony fotoradar.
    Był skierowany na kierowców jadących od ul. Belwederskiej.
    Cały czas był zasłonięty, a po jakimś czasie został wykopany..

    Mniej więcej tydzień temu, zarówno przy jezdni w górę
    jak i w dół, po obu stronach, pojawiły się niebieskie
    tabliczki informujące o fotoradarze. Jednak fotoradarów
    nie widać. Czy ktoś wie czy i gdzie zostały zamontowane?

    Pozdrawiam
    AGA

  • 2. Data: 2011-02-14 18:50:10
    Temat: Re: Fotoradary przy Spacerowej w W-wie?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "AGA" <A...@A...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tabliczki informujące o fotoradarze. Jednak fotoradarów
    > nie widać. Czy ktoś wie czy i gdzie zostały zamontowane?

    Wydaje mi sie ze tabliczki byly od dawna. Od kiedy masz stanal.

    A maszt zniknal bo.... ktos w niego wjechal :P :P ;]

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2011-02-14 19:01:46
    Od: "AGA" <A...@A...pl>

    > Wydaje mi sie ze tabliczki byly od dawna. Od kiedy masz stanal.
    Na pewno nie.

    > A maszt zniknal bo.... ktos w niego wjechal :P :P ;]
    Być może.

    Ponadto fotoradar był ustawiony na łapanie kierowców jadących od dołu.
    Tabliczki są w obie strony.

    Pozdrawiam
    AGA

  • 4. Data: 2011-02-14 20:06:02
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    > Na pewno nie.

    > Być może.
    >
    > Ponadto fotoradar był ustawiony na łapanie kierowców jadących od dołu.
> [...]

    Nie bycmoze a na 100% bo codziennie jezdze tamtedy do pracy. Akurat chyba
    ktos za szybko jechal albo sie masztu przestraszyl i zrobil dobra robote :p

    Maszt nie fotoradar, bo go tam nie bylo. A glowica w maszcie jest
    obracana. Tak ze ustawienie tabliczek jest poprawne.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2011-02-14 21:12:48
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Ponadto fotoradar był ustawiony na łapanie kierowców jadących od dołu.
    > Tabliczki są w obie strony.

    Jest (było) to wzruszające.
    Praktycznie wszyscy pechowcy wbijali się w te latarnie jadąc Z GÓRY, ale
    przez całe swoje życie maszt był sutawiony W DÓŁ.
    Pikne!

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2011-02-14 22:54:52
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-02-14 14:28, AGA pisze:

> [...]
    > tabliczki informujące o fotoradarze. Jednak fotoradarów
    > nie widać. Czy ktoś wie czy i gdzie zostały zamontowane?

    Zdaje sie ze dobrze wydaja nasze pieniadze.

    Masz zlikwidowali po tym jak po 1 stycznia wyszedl przepis ze nie moze
    byc atrap.

    Ale pewnie w miedzyczasie zamowili juz tabliczki :) to sie pojawily bo
    to pewnie inny wydzial montuje...

    Ogolnie po fotoradarze widac tylko taki betonowy podescik.

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===