    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Date: Tue, 18 Dec 2012 06:56:07 +0000 (UTC)
    <1...@b...poznan.pl>
    <50cc319a$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50ccbb7f$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50cf4d12$0$1301$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > A słowo "nadal" o czym mówi, jak nie o czasach obecnych?
    > Znowu nie wiesz o czym sam mówisz?

    Cały Ty, uczepiłeś się słówka, zamiast odnieśc się do meritum.
    Jakby wszyscy mieli takie podejście, to może w kosmos jeszcze byśmy nie
    polecieli (bo przecież to widać na oko, że człowiek nie potrafi latać) itd.

    > Ale są rzeczy, które da się wykluczyć na oko.
    > Np. że wolniej znaczy szybciej.

    Oczywiście. O ile myślimy prostolinijnie i rozpatrujemy ruch jednostajny.
    CZyli nijak to się ma do ruchu na drodze.

    > Ale to Ty sobie nawijasz o własnych rojeniach, a nie odpowiadasz na to
    > co piszę, więc pretensje też do siebie.

    Emocje zamiast ad meritum?
    Zatem uznaję, że przyznajesz mi rację i delikatnie zauważam, że chamstwo
    zaczyna z Ciebie wychodzić...

    > To, że jak się jeździło (kilka dni temu) normalnie, czyli 80, to
    > żadnego korka nie było.
    > Dzisiaj już zresztą też się jechało normalnie, bo ludzie nie widzieli
    > śniegu na poboczu, więc się nie bali jechać więcej niż 40.
    > Oczywiście na jezdni śniegu nie ma już od tygodnia prawie, zalegał
    > głównie na poboczach.

    Jeżeli ty normalnie nie widzisz korka na baraniaka, to ja nie wiem, jak z
    Tobą mam rozmawiać.
    Regularnie jest tam korek do prawoskrętu.

    > Nie, moją odpowiedzią jest, że mówiłem o konkretnym przykładzie, który
    > nie zawiera się w żadnej z opcji, którymi próbowałeś go opisać.
    > Ja się w teoryjki z bożej łaski nie bawię, mnie interesują empiryczne
    > doświadczenia.

    To bardzo ciekawe.
    Twój opisywany przypadek nie zqawiera w sobie rozpatrywania ruszania,
    zachowywanych odległosci miedzy samochodami? To nic dziwnego, że wyniki są
    jakie są. A badaniom zarzucasz brak rzetelności.

    > Na tej samej zasadzie teoryjki o spalaniu wyczytane z katalogu mnie
    > śmieszą, jeśli wiem że faktyczne spalanie jest o 30% większe.
    > Kumasz analogię?

    Też mnie śmieszą ale analogii nie kumam.

    > Może mieć, jeśli po rondzie jeździ się teraz 5 km/h zamiast 20 km/h.

    Jeżeli napisałeś to na serio to nie mam więcej pytań...
    BTW rondo jest przykładem gdzie zależnośc - szybciej~więcej jest absolutnie
    nie liniowa. To tak a propos wcześniejszego pytania.

    --
    Pozdrawia... Budzik