eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFotoradary nic nie dają?Re: Fotoradary nic nie dają?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradary nic nie dają?
    Date: Mon, 17 Dec 2012 02:56:09 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 110
    Message-ID: <1...@b...poznan.pl>
    References: <1es5tmg0ee921$.1np66xj1morfx$.dlg@40tude.net>
    <k9v6n2$60b$1@speranza.aioe.org> <ka1pqk$344$1@speranza.aioe.org>
    <0...@b...poznan.pl> <ka373n$4n4$1@mx1.internetia.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50c61960$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <50c761e6$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <50c8a95f$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <50c8dbc2$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50ca0056$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50ca380f$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50cb46c4$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50cc319a$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <50ccbb7f$0$26693$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1355712969 30884 79.173.47.194 (17 Dec 2012 02:56:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Dec 2012 02:56:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    X-Antivirus: avast! (VPS 121216-1, 2012-12-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2476302
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >>>> To że wydawałoby się, że czym szybicej tym więcej samochodów
    >>>> przejedzie nie
    >>>> sprawia że mam klapki na oczach i kompleks boga.
    >>>
    >>> Masz, skoro nie widzisz sprzeczności z tym co się dzieje na ulicach,
    >>> a takimi wynikami.
    >>> Inaczej byś wiedział, że korki zaczynają się tworzyć gdy samochody
    >>> zwalniają, a nie gdy przyspieszają.
    >>>
    >> mówię tylko o tym, że czasami coś co wydaje się oczywiste - w
    >> rzeczywistości takim nie jest. Ot - zostawiam sobie furtkę, że jednak
    >> nie mam monopolu na wiedzę i ktoś tam może mieć rację, może zrobić
    >> rzeczywiście
    >> rzetelne badania a nie "na zlecenie. I tyle.
    >
    > No pewnie że może.
    > I jak wyniki będą się pokrywać z faktami, to sądzisz, że tego nie
    > zauważysz?
    >
    Niw wszystko jest takie oczywiste do zauważenia.

    > W badania dotyczące punktualności MPK Poznań, gdzie rzekomo spóźnia
    > się 1% tramwajów też wierzysz?
    >
    Nie wiem - nie jeżdzę tramwajami.

    >> Gdyby wszyscy myśleli tak jak ty - ziemia nadal byłaby w naszym
    >> mniemaniu płaska. Przecież to widać jak na dłoni...
    >
    > Mów za siebie.
    > Ja tam zdjęcia z kosmosu widziałem.
    >
    Ale mówisz o czasach obecnych.
    A kiedy się tego domyślono - takich zdjęć nie było.
    Nie każdą wiedzę da się przecież zweryfikować "na oko"
    >
    >>> Ale ja wspominam, bo mamy idealny przykład skutków jazdy 40 km/h.
    >>> Nie pseudobadania, w których wynik wyszedł jaki miał wyjść, tylko
    >>> czysta praktyka.
    >>> Czyli bezcenna weryfikacja bzdur.
    >>>
    >> Bosh, Cavallino - z Tobą rozmawia się czasami jak z dzieckiem.
    >> Zdanie "o takich głównych to nawet nie wspominam" znaczy ni mniej ni
    >> więcej
    >> tylko" nie ma sensu wspominać, bo tutaj sprawa jest oczywista".
    >
    > Widać nie jest, skoro posiadasz choć cień wątpliwości co do genialnej
    > przepustowości dróg przy 40 km/h.
    > No chyba, że nie ogarniasz związku pomiędzy jednak niegenialnością
    > takiego ruchu z korkami.
    >
    Znowu coś mieszasz.
    W tym fragmencie nie było o 40, było o zaskoczeniu faktem oblodzenia
    drogi...

    >>> Ale nie o to chodzi, tylko o efekt i jego odniesienie do bzdur
    >>> serwowanych przez srających na zielono.
    >>>
    >> Tutaj się nie zgodzimy - uważam, że nie można odnosić dyskusji o
    >> prędkościach maksymalnych do ruchu w warunkach zimowych bo tutaj
    >> większym problemem jest powolne ruszanie, duże odstępy między
    >> samochodami itp.
    >
    > Na Baraniaka jest regularny korek, a nie żadne powolne ruszania i duże
    > odstępy.
    >
    Jak w wielu innych miejscach. No i?
    To że ludzie robią coś kiepsko (ruszanie) nie oznacza, że w określonych
    warunkach nie mogą robić tego jeszcze gorzej.

    >> Jak sądzisz - w któym przypadku więcej samochodów przejedzie przez
    >> skrzyżowanie:
    >> - samochody ruszają dynamicznie, rozpędzają się do 40 i z tą
    >> predkością się
    >> poruszaja
    >> - samochody z racji zimy ruszają powoli, zostawiają spore odstępy
    >> między sobię bo ślisko, rozpędzająsię do 40 i dalej jadą z tą
    >> predkością. - samochody z racji zimy ruszają powoli, zostawiają spore
    >> odstępy między sobię bo ślisko, rozpędzająsię do 70 i dalej jadą z
    >> tą predkością.
    >
    > A jaki to ma związek ze stanem o którym mówimy?
    > Ślisko nie jest, odstępy są normalne, a do 40 ruszać nie ma sensu
    > dynamicznie, więc żaden punkt nie pasuje.
    >
    Czy dobrze rozumiem, że twoją odpowiedzią jest - w żadnym z podanych
    przypadkó przepustowość skrzyżowania nie będzie największa?
    Czyli że zawsze będzie taka sama!?
    Skoro tak, to ja bym nie psioczył na innych badających...
    >>
    >> Dlateog od samego początku zaznaczam, że korki przy zimowej aurze są
    >> spowodowane nie tylko zmniejszeniem maksymalnej prędkości ale również
    >> innymi czynnikami.
    >
    > A ja twierdzę że nie w tym przypadku.

    Co jakby kończy dyskusję. Bo jednak mamy zdecydowanie różne obserwacje tego
    "co oczywiste".

    Przykładowo - jeżeli przed rondem z jednym pasek ruchu i niewielkiej
    średnicy, gdzie nigdy nie ma korków, nagle w czasie śniegu trzeba odczekać
    5 minut, to jaki ma związek ten korek z obniżeniem prędkości maksymalnej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.
    Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: