  • 11. Data: 2012-03-22 10:27:21
    Temat: Re: Fotoradary i raport NIK
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:
    > Witam
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,11388118,Fotoradar_podlac
    zony_do_gminnej_kasy.html

    > "Zraportu NIK wynika, że fotoradary nie poprawiły bezpieczeństwa, a
    > działania wiejskich i miejskich strażników "spowodowały utratę zaufania
    > obywateli do administracji publicznej"
    >
    > Który to ostatnio pisał, że sraże gminne ze swoimi radarami nie są
    > nastawione na zarabianie kasy??

    Fuczak :)

    pzdr
    \SK

  • 12. Data: 2012-03-22 14:49:44
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Grejon napisał(a):
    > Właśnie. Gdybyś tak zrobił to byś wiedział że "kolega Gabor" to kolina,
    > którego wielu ma w kf.

    To nie mój problem że ktoś kogoś ma w kf który z założenia jest do dupy.

    Tym tokiem rozumowania można po kilka razy na dobę wrzucać to samo, bo ktoś kogo ma w
    bezsensownym
    kiblu.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2012-03-22 17:15:59
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Sebastian Kaliszewski

    > Spoko. A wiesz, że producencie podając że samochód ma np. 105KW podają
    > moc cieplną? Tego też się dowiedziałem na PMS ;)

    ROTFL! Tego jeszcze nie słyszałem. Kto jest autorem tej śmiałej teorii? ;)

  • 14. Data: 2012-03-22 17:46:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    begin Sebastian Kaliszewski

    >ROTFL! Tego jeszcze nie słyszałem. Kto jest autorem tej śmiałej
    >teorii? ;)

    Kogutek, calkiem niedawno.

    Ale coz chcesz, moc cieplna w naszym klimacie wazna rzecz - zima
    niezbedna, latem grozi pozarem :-)

    J.

  • 15. Data: 2012-03-22 18:00:09
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-03-22 14:49, Krzysztof 45 wrote:

    > To nie mój problem że ktoś kogoś ma w kf który z założenia jest do dupy.
    >
    > Tym tokiem rozumowania można po kilka razy na dobę wrzucać to samo, bo
    > ktoś kogo ma w bezsensownym kiblu.

    Kolinę mawiększość, albo przynajmniej jeśli nie w KF, to go zlew,
    ewentualne doradza wypierdalanie;)

    Shrek.

  • 16. Data: 2012-03-22 19:27:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 03/22/2012 05:15 PM, to wrote:

    > ROTFL! Tego jeszcze nie słyszałem. Kto jest autorem tej śmiałej teorii? ;)

    Gupek kogutek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-03-22 22:12:24
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ale coz chcesz, moc cieplna w naszym klimacie wazna rzecz - zima
    > niezbedna, latem grozi pozarem :-)

    Oj tam, oj tam. Przeciez w lecie zawsze trawa jest pod reka :-P

    --
    Axel

  • 18. Data: 2012-03-22 22:43:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 00:15:22 +0100, DoQ napisał(a):

    > Witam
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,11388118,Fotoradar_podlac
    zony_do_gminnej_kasy.html

    Jak mi przykro, że zawsze w Debrznie za kierownica siedzi któryś z moich
    przyjaciół z Kuwejtu... ;D

    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2012-03-22 22:59:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    zony_do_gminnej_kasy.html
    > Jak mi przykro, że zawsze w Debrznie za kierownica siedzi któryś z moich
    > przyjaciół z Kuwejtu... ;D

    Mój ukraiński kolega ze Lwowa jak obiecałem policji, że stawi
    się na komisariacie za równo 2 tygodnie, świnia przysłał
    pocztówkę z Kijowa, że zachorował kotek jego babci, i musiał się
    nim pojechać opiekować, a w ogóle to bardzo przeprasza
    policjantów serdecznie ich pozdrawiając.

  • 20. Data: 2012-03-24 16:07:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 22 Mar 2012 22:59:49 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

> [...]
    > policjantów serdecznie ich pozdrawiając.
    >
    > Świnia napisał to jeszcze cyrylicą psia jego mać :)

    Wiesz, starsi policjanci mogą jeszcze znać ;)

    --