  • 1. Data: 2010-10-23 19:54:41
    Temat: Fotoradarowy biznes
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wpadlem wlasnie na youtube na filmy tego faceta:
    http://www.youtube.com/user/TVBigos
    Jest tam 9 odcinkow z serii "Straż Biznesowo-Miejska & Fotoradar".
    Co myslicie? Niezle sie ci "strasznicy miejscy" tlumacza. Nie wiem czy
    gosc ma racje, ale w 4. odcinkiu jest ciekawa akcja, bo przy robieniu
    zdjec nie ma straznika miejskiego, a tylko osoba pilnujaca urzadzenia,
    ktora nie chce sie przedstawic.

  • 2. Data: 2010-10-24 08:54:20
    Temat: Re: Fotoradarowy biznes
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Wpadlem wlasnie na youtube na filmy tego faceta:
    > http://www.youtube.com/user/TVBigos

    Eureka...

    --
    Pzdr
    Duch

  • 3. Data: 2010-10-24 11:58:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-24 08:54, Duch pisze:

    > Eureka...

    Znaczy, ze bylo?
    Jak tak, to przepraaaaszam.

  • 4. Data: 2010-10-24 11:59:45
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "neoniusz" wrote:
    > Znaczy, ze bylo?
    > Jak tak, to przepraaaaszam.

    Ja nie widziałem.
    Z przerażeniem obejrzałem.

    :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2010-10-24 12:43:31
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    .Peeter pisze:

    > Ja nie widziałem.
    > Z przerażeniem obejrzałem.
    w sumie to my płacimy za to zeby było bezpieczniej. Kwestia dyskusyjna
    czy takie urządzenie podwyższa bezpieczeństwo czy nie. ale napewno osoba
    "dozorująca, obsługujaca" to urzadzenie, w godzinach pracy (za nasze
    pieniądze) nie powinna czytać gazety.

    ToMasz

  • 6. Data: 2010-10-24 12:47:01
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Ja nie widziałem.
    > Z przerażeniem obejrzałem.
    >
    > :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter

    A co Cie tam tak przeraziło? Obejrzałem rekomendowaną czwórkę. Autor filmów to
    taki głupi polaczek. Pomacha szabelką i myśli że załatwił sprawę. Nic nie
    załatwił z wyjątkiem przerażenia Ciebie. W SM zwyczajnie go olali. Nikt zdjęć, o
    ole istnieje przepis na który się powoływał, nie skasuje. Nawet jak by napisał
    do nich pismo to i tak mu nie odpowiedzą czy skasowali czy wykorzystali. Facet w
    samochodzie wykazał się dużą cierpliwością. Po drugim pytaniu powinien go
    pogonić. Ale to też prymityw był. Na pytanie czy może zabrać skrzynkę powinien
    odpowiedzieć żeby sobie brał i zrobił z niej klatkę na króliki. Powinien tez
    zadzwonić po SM i poinformować ich ze jakiś dziwny człowiek go zaczepia i
    nakręca bez jego zgody. I ze jest agresywny. Nawet jak by jego akcja przyniosła
    skutek to następnym razem będzie stał strasznik przy skrzynce ustawionej o 5
    wyżej niż wolno.

  • 7. Data: 2010-10-24 12:57:46
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > czy takie urządzenie podwyższa bezpieczeństwo czy nie. ale napewno osoba
    > "dozorująca, obsługujaca" to urzadzenie, w godzinach pracy (za nasze

    A dlaczego ma nie czytać gazety i co ma robić? Ma ciągle szybkę przecierać?
    Urządzenie jest w czasie pracy bezobsługowe. Siedzi tam żeby w razie próby
    zniszczenia drogiego urządzenia powiadomił policję. Na tym polega jego praca.
    Nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień i wywiadów. Na pytanie o to co robi
    powinien odpowiedzieć ze żona poszła się w krzaki wysikać i by zakończył rozmowę
    zanim się zaczęła a skrzynka jest nie jego i mu wisi jak kilo kitu że ona tu stoi.

  • 8. Data: 2010-10-24 13:19:44
    Od: Borg <b...@o...pl>

    W dniu 2010-10-23 19:54, neoniusz pisze:
> [...]
    > gosc ma racje, ale w 4. odcinkiu jest ciekawa akcja, bo przy robieniu
    > zdjec nie ma straznika miejskiego, a tylko osoba pilnujaca urzadzenia,

    Można na legalu zaparkować przed tą białą skodą z początku filmu? Chyba
    tak, zakazu nie było. Ciekawe co by zrobili:)

  • 9. Data: 2010-10-24 14:46:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "neoniusz" <n...@j...org> wrote in message
> [...]
    > gosc ma racje, ale w 4. odcinkiu jest ciekawa akcja, bo przy robieniu
    > zdjec nie ma straznika miejskiego, a tylko osoba pilnujaca urzadzenia,

    Który to jest przepis? Ktoś zacytuje?

  • 10. Data: 2010-10-24 14:51:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kogutek" <k...@o...pl> wrote in message
    > A co Cie tam tak przeraziło? Obejrzałem rekomendowaną czwórkę.
    > Autor filmów to taki głupi polaczek. Pomacha szabelką i myśli że
    > załatwił sprawę. Nic nie załatwił z wyjątkiem przerażenia Ciebie.

    To czy załatwił czy nie, to się dopiero okaże...
    Kto trzeba się dowie i przemyśli swoją strategię.
    Kilka razy nakręciłbym taki film, w różnych porach dnia
    na przestrzeni miesiąca i wytoczyłbym gminie sprawę sądową
    na podstawie tego materiału dowodowego.

> [...]
    > czy skasowali czy wykorzystali. Facet w samochodzie wykazał się
    > dużą cierpliwością. Po drugim pytaniu powinien go pogonić.

    Co to znaczy "pogonić"? Dlaczego miałby go gonić?
    Przecież gmina łamie przepisy i obywatel miałby się bać zadawać pytania?

> [...]
    > zadzwonić po SM i poinformować ich ze jakiś dziwny człowiek go zaczepia
    > i nakręca bez jego zgody. I ze jest agresywny.

    No to wtedy skłamałby, bo przecież nie był agresywny...

    > Nawet jak by jego akcja przyniosła skutek to następnym razem będzie
    > stał strasznik przy skrzynce ustawionej o 5 wyżej niż wolno.

    No właśnie tu się mylisz... Gmina musiałaby zatrudnić więcej strażników
    bo tych fotoradarów mają napewno kilka a strażnika tylko jednego.