  • 1. Data: 2010-10-23 19:37:39
    Temat: pierwszy właściciel i komis - przerejestrowanie jak to działa?
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Witam

    szukam sobie od pewnego czasu nowego autka i trafiłem na fajną oferte na
    stronce www.pewneuzywane.pl Była tam sobie Octavia II 1.6 za cenę 29.900 od
    pierwszego właściciela. Pech chiał że znalazłem ją w niedzielę i jak rano w
    poniedziałek zadzwoniłem okazało się że auto już sprzedane. Dzisiaj trafiam
    na... ten sam samochód tu
    http://otomoto.pl/skoda-octavia-1wlasciciel-krajowy-
    C15823111.html ale
    niestety z ceną o 2.000 wyższą. No cóż prawa rynku. Ciekawi mnie jednak
    jedno. Skoro auto jest od pierwszego właściciela i stoi w jednym komisie po
    czym odkupuje go kolejny komis - to w razie chęci zakupu jak się ma sprawa
    z zarejestrowaniem auta - rozumiem że komis nie przerejestrowuje na siebie
    tylko kupuję auto od ostatniego komisu, dostaję fakturę Vat, idę do
    wydziału komunikacji i jestem jako - no własnie który? Drugi właściciel?
    Czy nie będzie z tym żadnych problemów? I z ubezpieczeniem OC?

  • 2. Data: 2010-10-23 19:52:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 23 Oct 2010 19:37:39 +0200 osobnik zwany Piotrek
    wystukał:

> [...]
    > sprawa z zarejestrowaniem auta - rozumiem że komis nie przerejestrowuje
    > na siebie tylko kupuję auto od ostatniego komisu, dostaję fakturę Vat,

    komis, jak sama nazwa wskazuje, nie jest właścicielem. Papiery są na
    prawdziwego właściciela a od komisu nie dostajesz faktury VAT tylko VAT-
    marża.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-10-23 19:56:02
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 23-10-2010 19:37, Piotrek pisze:

    > szukam sobie od pewnego czasu nowego autka i trafiłem na fajną oferte na
    > stronce www.pewneuzywane.pl Była tam sobie Octavia II 1.6 za cenę 29.900 od
    > pierwszego właściciela.

    A co jest fajnego w tym aucie?
    Ktoś w 4 lata nawalił blisko 130 000km, a jak się zaczynają wydatki to
    sprzedaje.
    W dodatku słabiutki silnik....
    Nie masz czego żałować.

    M.

  • 4. Data: 2010-10-23 20:00:15
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 19:37:39 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
    > z zarejestrowaniem auta - rozumiem że komis nie przerejestrowuje na siebie
    > tylko kupuję auto od ostatniego komisu, dostaję fakturę Vat, idę do

    A jak jest z ubezpieczeniem w takim przypadku ?
    Jeżeli kończy się umowa to komis będzie opłacał nastepną składkę ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 5. Data: 2010-10-23 22:33:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    MariuszM napisal:
    > Ktoś w 4 lata nawalił blisko 130 000km,

    A co to za wielkie osiągnięcie?

    130 tys. km w cztery lata to raptem 32,5 tys. km rocznie.
    Nic wielkiego. Co innego, gdyby jakiś PH nawalił to w rok.
    A tu normalna eksploatacja.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2010-10-24 11:51:45
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 23-10-2010 22:33, Jacek_P pisze:

    > A co to za wielkie osiągnięcie?

    Osiągnięcie żadne, ale atrakcja również żadna. Ot, wół roboczy, którego
    ktoś sprzedaje, bo swoje wysłużył...Poza tym drogo - za 32 kola można
    kupić np. Lagune II FL z 2006 r., kombi, z full wypasem z silnikiem 2,0
    turbo z przebiegiem 70-80kkm. W przeciwieństwie do Octavii jeździ i wygląda.
    Gdyby ta Octavia miała 40-50kkm to można by się zastanawiać...

    M.

  • 7. Data: 2010-10-24 15:00:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Piotrek

> [...]
    > od pierwszego właściciela. Pech chiał że znalazłem ją w niedzielę i jak
    > rano w poniedziałek zadzwoniłem okazało się że auto już sprzedane.

    Ja bym to raczej nazwał szczęściem. Ustrzegło Cię to od nabycia
    kosmicznego muła czyli Octavii z silnikiem 102 KM. Litości, przecież to
    jest ciężkie auto. O ile nie jesteś niewidomym starcem poszukaj normalnej
    wersji silnikowej.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-10-24 20:54:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia 24 Oct 2010 13:00:53 GMT, to napisał(a):

> [...]
    > kosmicznego muła czyli Octavii z silnikiem 102 KM. Litości, przecież to
    > jest ciężkie auto. O ile nie jesteś niewidomym starcem poszukaj normalnej

    A co mają powiedzieć właściele Octavi z SDI około 80 KM pod maską ?
    Szwagier taką ma i bardzo chwali, na ryby mówi że idealna :)
    Dopóki nie wiemy do czwego ma służyć samochód to ciężko mówić czy dany
    silnik jest słaby czy mocny.

  • 9. Data: 2010-10-24 21:02:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-10-24 20:54, huri_khan pisze:

> [...]
    > Szwagier taką ma i bardzo chwali, na ryby mówi że idealna :)
    > Dopóki nie wiemy do czwego ma służyć samochód to ciężko mówić czy dany

    Chyba z 64KM ;P

    Pozdrawiam !!

  • 10. Data: 2010-10-24 21:11:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin huri_khan

> [...]
    > Szwagier taką ma i bardzo chwali, na ryby mówi że idealna :) Dopóki nie
    > wiemy do czwego ma służyć samochód to ciężko mówić czy dany silnik jest

    SDI pewnie przynajmniej mało pali i jest nieziemsko trwały. Chociaż sensu
    nie widzę, bo TDI pewnie pali tyle samo i na trwałość tez narzekać nie
    można.

    --
    ignorance is bliss