  • 41. Data: 2010-10-28 17:07:35
    Temat: Re: Fotoradarowy biznes
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > de facto fakt obslugi tego typu urzadzenia. Tym bardziej ze mozna
    > zakladac ze w najwiekszym stopniu moze wplywac na warunki jego pracy
    > oraz ma najwieksze, bo urzedowo nadane kompetencje w zakresie ich
    > dopilnowania.
    > Jednoczesnie urzadzenie przez caly czas prowadzi rejestracje wykroczen.
    >
    > Wiec dla sadu naturalna bedzie interpretacja ze za prace urzadzenia
    > w tym czasie odpowiadala osoba nie posiadajaca stosownych uprawnien
    > nadanych przez wlasciwa ustawe dotyczaca pracy tego rodzaju sprzetu.

    Jak nie znasz właściwych przepisów to nie podawaj podobnych. Te nie odnoszą się
    do sytuacji z filmu. Podaj właściwe przepisy a ja sobie przeczytam. Twoja wolna
    interpretacja oparta nie wiadomo na czym mnie nie interesuje.

  • 42. Data: 2010-10-29 14:21:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" wrote in message news:4cc98c87$0$27034$65785112@news.neostrada.pl...

    > begin Pszemol

    > A jak chcesz ustawić fotoradar pod kątem 0 stopni w stosunku do
    > przejeżdżających aut? Na środku pasa? Myślałeś, ze dlaczego miśki
    > często włażą na pas celując suszarką w auta? Bo im się nudzi?

    OK, wreszcie zacząłeś myśleć...

    No to teraz wróćmy do tego co napisałem - masz radar, ustawiony
    już pod najlepszym kątem do nadjeżdzających aut. Skalibrowany aby
    dodawał poprawkę na niezerowy kąt natarcia. W jaki sposób można
    go przesunąć aby dawał zawyżone pomiary? Jakiekolwiek przesunięcie
    go od idealnego ustawienia będzie dawać niższe pomiary, bo nikt
    go przecież nie ustawi na środku drogi, prawda? Teraz już rozumiesz?

  • 43. Data: 2010-10-30 07:16:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Pszemol

> [...]
    > ustawienia będzie dawać niższe pomiary, bo nikt go przecież nie ustawi
    > na środku drogi, prawda? Teraz już rozumiesz?

    Należysz do osób, które nawet widząc, że nie mają racji będą nadal iść w
    zaparte i stroić głupka? Pod kątem 0 stopni się go nie ustawi, ale pod
    nieco mniejszym, np. 20 stopni spokojnie można i pomiary będą zawyżone.

    --
    ignorance is bliss

  • 44. Data: 2010-11-02 06:31:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
> [...]
    > zaparte i stroić głupka? Pod kątem 0 stopni się go nie ustawi, ale pod
    > nieco mniejszym, np. 20 stopni spokojnie można i pomiary będą zawyżone.

    Gdyby można było go ustawić pod kątem 20 stopni to do takiego kąta
    byłby skalibrowany. Po co wymyślasz jakieś głupawe 30 stopni?