    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradarowy biznes
    Date: Mon, 25 Oct 2010 22:02:32 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > A ja poszedłem z nagraniem na komisariat i policjant dostał mandat.
    > W pracy czy na parkingu przed Tesco? Te jaja które sobie robisz ,
    > zaczynają wygladać jak pokaz na festynie głupków wioskowych

    > chyba siku.
    > ja też i co z tego?
    > Jesteś w pracy to pracuj. jaka by nie była. Gazetke to sobie na
    > emeryturze poczytasz. najlepiej wypracowanej emeryturze.
    >
    > ToMasz
    Ty chyba nie wiesz o co chodzi. Idzie o to czy w czasie kiedy fotoradar pracuje
    powinien stać przy nim strasznik. Wychodzi ze strasz wynajęła fotoradar. Facet w
    samochodzie go pilnował. I to nie był strasznik tylko ludek wynajęty do
    pilnowania. Ale nie było strasznika. Pytanie dotyczy przepisu w którym
    jednoznacznie będzie określone czy ma być w takiej sytuacji strasznik czy może
    go nie być. Nie co ciocia powiedziała drugiej cioci tylko obowiązujący przepis.
    Taki co jest na piśmie, został uchwalony, zatwierdzony itd. O stan prawny
    chodzi. Znasz taki przepis to napisz gdzie on jest opublikowany, znaczy się
    linka daj. Twoje doświadczenia i przemyślenia się nie liczą o paragraf idzie.
    Kumasz