  • 31. Data: 2011-08-24 00:13:33
    Temat: Re: Fotoradar zbankrutował :)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin masti

    > Red Flag Act

    Popieram! Ave Futrzak!

  • 32. Data: 2011-08-24 02:06:45
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > teoretyk

    A co mysleles, ze praktyk, ze wystawiam mandaty? Nikt mi nie da takiej
    fuchy, zlym przykladem swiece. Moze nie za mandaty, ale za moje predkosci;-)
    Zaraz po studiach pracowalem krotko w OB PAN w Powsinie, a ze bylem
    mlody i ambitny, to zrobilismy baze danych roslin w jakims programie do
    baz danych, ktorego nazwy nie pomne. Chyba Database ilestam, potem
    pojawil sie program z Offica MikregoSoftu, chyba Access sie zwal. To
    bylo moje pierwsze spotkanie z bazami danych, oczywiscie zadnych
    manuali, Internet owszem... w domu z modemu chyba 14400, przegladarek
    zreszta, hmm, chyba Netscape sie wtedy pojawial.
    Jakos nie mialem trudnosci w skonstruowaniu takiego cuda, zeby sobie
    pobieralo nazwe rosliny polska i lacinska i odpowiednim fontem drukowalo
    na papierze w ramce i z grafika zalezna od pracowni, ktora opiekowala
    sie dana grupa roslin, potem bylo to rozcinane po liniach ramki,
    laminowane i na drucie wstawiane obok roslin. Nie uwazam sie za
    geniusza, nie uwazam tego zadania za wymagajace szczegolnego talentu.
    Potem nigdy juz nie mialem potrzeby konstruowac baz danych, ani zapytan
    do nich, a pewnie sa teraz lepsze narzedzia do tego. Krotko mowiac kazdy
    srednio rozgarniety czlowiek moze sobie z tym zadaniem poradzic.
    Ze zdjeciem jeszcze prosciej:
    http://sg.ugczluchow.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument
    .php?id=47&dok_id=59
    Przez dlugie lata drukowalem karty plastikowe, zdjecie goscia, rozne
    dane, grafika firmy, ok 40s na karte. Tyle trwal druk. W tym czasie
    skanowalo sie zdjecia, niewielka obrobka, ale i tak bardziej
    czasochlonna niz w powyzszym linku, wpisywalo dane recznie lub
    ctrlC>ctrlV ze spisu dostarczonego przez zamawiajacego, czasem tez
    trzeba bylo robic zdjecia i odrazu drukowac karty. Do tego obsluga
    drukarki troszke bardziej skomplikowana niz przecietna laserowka. Wydruk
    z Corela, wiec niezabardzo dalo sie zautomatyzowac, a i tak ponizej
    minuty na karte, gdzie troche wiecej roboty niz wydruk zdjecia marnej
    jakosci i gotowy formularz. No ale to byla firma prywatna, czas to
    pieniadz... dla szefa. A jak dla szefa to i dla tych co na szefa pracuja.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 33. Data: 2011-08-24 02:10:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Aug 2011 02:06:45 +0200 osobnik zwany Pawel
    \"O'Pajak\" wystukał:

    > Powitanko,

    > A co mysleles, ze praktyk, [ciach]
    pierdoły,

    nie
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2011-08-24 08:19:58
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-23 19:51, Artur Maśląg pisze:

    > Ten proces trwa od jakiegoś czasu - wbrew obiegowym opiniom
    > (w tym grupowym) ludzie generalnie zwolnili.

    W korku ciężko jest przekroczyć dozwoloną prędkość.

    A.

  • 35. Data: 2011-08-24 08:22:06
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    > Nie wiem czy wiesz, że podnoszenie prędkości wcale w mieście korków
    > nie rozładowuje. Poczytaj może o prędkością optymalnych do dla
    > największej przepustowości.

    I to nie tylko w mieście. Bodaj kilka lat temu w UK wprowadzono
    ograniczenie prędkości na autostradach podczas dużego natężenia ruchu.
    Wydaje się to absurdem, ale przy mniejszej prędkości można zachować
    mniejszy tzw. bezpieczny odstęp, w związku z czym można zmieścić więcej
    aut na kilometrze autostrady.
    W Polsce to nie zadziała, na autostradzie występują dwie prędkości:
    80-100 na prawym pasie i ponad 150 na lewym (chyba że wyprzedza TIR,
    wtedy i na lewym jest max. 110), dodatkowo ci szybsi bardzo lubią
    zaglądać do bagażnika poprzedzającego pojazdu.

  • 36. Data: 2011-08-24 08:23:23
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Aha. Widzę, że doniesienia z Faktu są dla Ciebie w pełni wiarygodne.
    > No cóż....

    Czyli wkleiłeś te doniesienia w z premedytacją i w przekonaniu ze to gówno
    prawda?
    no tak... idac tym tropem wcale nie musze brać na powaznie reszty tego co
    piszesz... ot tak sobie bredzisz dla zabawy.

    > Naprawdę?

    tak.

    > Ty byś chciał.

    tak, ja bym chciał jechac szybko. Szybko premiescić się z punktu A do B
    mogę chcieć jeszcze, czy już mi sprawiedliwośc społeczna zabroni?

    > Nie piszemy tutaj o autostradach (choć i tam ma to znaczenie).

    nie piszemy tez o marchewce.

    > Wygląda na to, że wiele rzeczy powinieneś poczytać, a później
    > spróbować zrozumieć

    Oczywiście, że tak - tylko nijak to się ma do tematu.

    > Zdaje się, że przeoczyłeś zmiany w prawie od zeszłego sezonu.

    tak. pewnie ktoś ustawą przeniósł tą trasę gdzie indziej - np do centrum
    Wrocławia.
    dawaj pozycję z dziennika ustaw.

  • 37. Data: 2011-08-24 08:24:20
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-08-24 00:13, to pisze:
    > begin masti

    > Popieram! Ave Futrzak!

    A po co Wy z nim rozmawiacie? Wciska Wam jakieś propagandowe głupoty i
    się dobrze przy tym bawi.

    A.

  • 38. Data: 2011-08-24 15:09:47
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > do Ustki prowadzi droga ze Słupska
    > taki dojazd, żeby ktoś kto nie jest w miejscowości nadmorskiej mógł
    > do niej dojechać
    > i ten dojazd wcale nie jest w mięście.

    Piszesz bełkot.

    --
    Azarien

  • 39. Data: 2011-08-24 15:35:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2011-08-23 21:47, J.F. pisze:

    >Ja z miasta, gdzie korki są większe niż w Twoim mieście i z zieloną

    Takie masz ? :-)
    http://jfox.republika.pl/moto/korek.jpg

    >falą bywa bardzo różnie. Nie zmienia to faktu, że podwyższanie
    >prędkości nie zmienia przepustowości.

    Zobacz kiedys jak bedzie jakis powod do zwolnienia - gdzie jest korek,
    przed czy za ?
    Mozesz tez zaparkowac na poboczu, i rozstawic statyw z pudelkiem :-)

    >Z tą 1 na początku to już
    >niezbyt ciekawie się robi i skutki takich swawoli widać na poboczach,
    >barierach itd.

    Jak tam troche tego nie przyjmuje, bo jezdze miejscem gdzie rzekomo
    jest ostry zakret, co tydzien jakis wypadek, a ja jezdze i nic. Trzeba
    dopasowac predkosc do warunkow, bo inaczej widac skutki na barierkach.
    A dopasowanie .. w deszczu chyba daje sie tam przejechac 80.

    >W przeciwieństwie do Twoje miasta, u mnie jednak ruch zwolnił w wielu
    >miejscach i pieszym jest łatwiej się przedostać przez pasy.

    Imo - tam gdzie naprawde maja problem, tam dobrze by bylo swiatla
    postawic.

    >Wręcz przeciwnie. Indywidualne oceny pojedynczych kierowców niestety
    >nie zmieniają teorii ani praktyki.

    To zobacz kiedys jak jedziesz w miejskim gestym ruchu.
    "zderzak w zderzak", a na zegarze ile ?
    I tak zalozenie do teorii o optymalnej predkosci bierze w leb.

    Tylko pozniej sa karambole ... ale rzadko :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-08-24 20:35:39
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-08-24 15:35, J.F pisze: