  • 11. Data: 2009-04-08 21:01:41
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: millo <m...@w...pl>

    Nawet jak pokażą Ci zdjęcie, to przecież nie wiesz kto to, ani w ogóle
    jaki to motocykl - fakt, że podobny do Twojego ale przecież nie wiesz na
    pewno... Najgorsze co możesz dostać to mandat za brak współpracy. bez
    punktów. :-)
    --
    millo
    Człowiek ma tylko jedną broń do walki ze swoimi pomyłkami

  • 12. Data: 2009-04-09 00:00:19
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-08 21:50:59 +0200, "Grzybol" <g...@w...pl> said:

    > Więc teraz już uwierzę, że przyjedzie do
    > mnie do chałupy, sprawdzi kolor kasku, porówna ze zdjęciem i pójdę
    > siedzieć:-)

    Spoko, wszystkie fotki z fotoradarów jakie widziałem, były w
    czernej-bieli. Dla mnie to samo, co dla Piomaya ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 13. Data: 2009-04-09 05:52:09
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-08 23:01, Użytkownik millo napisał:
> [...]
    > jaki to motocykl - fakt, że podobny do Twojego ale przecież nie wiesz na
    > pewno... Najgorsze co możesz dostać to mandat za brak współpracy. bez

    Mandat za brak współpracy to można dostać jak:
    1. Udowodnią że na fotce jest jego pojazd.
    2. Nie będzie chciał powiedzieć kto tym pojazdem jechał
    w podanym dniu i godzinie. Ale jest coś czego nie każdy
    do końca rozumie, ma prawo nie pamiętać kto wtedy jeździł.
    Postraszą, pomęczą i puszczą.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-04-09 06:02:14
    Od: Ern <s...@w...stad>

    A ja miałem wczoraj sporego farta.
    Turlam się rano do pracy - spokojnie - jakieś 100 - 110. Droga pusta,
    żadnych samochodów - słowem pełny luz. Nagle widzę, że po lewej stronie
    stoi jakiś Pan i pokazuje na mnie ręką - cholera 'suszy'!!! Lekko
    nacisnąłem na heble, ale wiem, że już za późno. Pan powoli opuszcza rękę
    i, myślę sobie, zaraz wyciągnie lizaka. Ale nie - nic. Przejeżdżając
    obok tego przemiłego Pana w podziękowaniu skinąłem lekko głową i
    podniosłem lewą dłoń - Pan odwzajemnił a ja odkręciłem i pojechałem dalej.
    Rzecz działa się w terenie zabudowanym, gdzie zabudowania dopiero się
    zaczynały.

    500zł w kieszeni i konto pozostaje czyste :)

    Ern

  • 15. Data: 2009-04-09 06:35:39
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    > punktów. Za tydzień nastepny raz - Pan Misiek stwierdził, że widział z
    > odległości jakichś 2 kilometrów!, że wyprzedzałem na ciągłej. Bez
    > lornetki. Na moje stwierdzenie, że tam była przerywana, odparł że mogę
    > odwołać się zawsze do sądu. 200 i 5 karnych.

    Przyjałeś ten mandat?!!??!?!?!?!
    Zajmij się moze czymś mniej stresujacym niż jazdą na motocyklu co?

    pozdr.
    Power
    http://www.bikepics.com/members/power997/

  • 16. Data: 2009-04-09 06:40:17
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Power" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przyjałeś ten mandat?!!??!?!?!?!

    Przyjąłem. W dupie mam polski sąd. Byłeś kiedyś w sądzie? To jest kupa
    niekompetentnych nieudaczników, którzy zawsze Ci dojebia.

    > Zajmij się moze czymś mniej stresujacym niż jazdą na motocyklu co?

    Mnie to nie stresuje:-)

    --
    Grzybol

  • 17. Data: 2009-04-09 07:05:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Grzybol napisał(a):
    > Teraz pytanie: czy mogą mi
    > dowalić jakimś cudem?

    Nie moga. Ale wiekszosc precli (Kuczu, DeFresz, Piomaj, ja) zglosilaby
    sie do najblizszego komisariatu i dobrowolnie poddala karze. Wiec zrob
    to i napisz pozniej co i jak.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-04-09 07:07:07
    Od: "Power" <p...@i...pl>

    > Przyjąłem. W dupie mam polski sąd. Byłeś kiedyś w sądzie? To jest kupa
    > niekompetentnych nieudaczników, którzy zawsze Ci dojebia.

    Nie no jasne, lepiej dać sobie dojebać cieciowi w czapce, niż pójść raz do
    sądu który umorzy postępowanie.

  • 19. Data: 2009-04-09 07:18:11
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-09 09:07:07 +0200, "Power" <p...@i...pl> said:

    > Nie no jasne, lepiej dać sobie dojebać cieciowi w czapce, niż pójść raz do
    > sądu który umorzy postępowanie.

    Chłopie - "być może", "prawdopodobnie", "powinien", "jest szansa" etc.
    Nie - "na pewno tak będzie". Nie w polskim sądzie, zwłaszcza grodzkim.
    Choćby i przepisy były po Twojej stronie.

  • 20. Data: 2009-04-09 07:26:13
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Nie moga. Ale wiekszosc precli (Kuczu, DeFresz, Piomaj, ja) zglosilaby
    > sie do najblizszego komisariatu i dobrowolnie poddala karze. Wiec zrob
    > to i napisz pozniej co i jak.

    Jeszcze raz mnie nazwij preclem to Ci przypierdole...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!