  • Data: 2009-04-10 18:11:21
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    wiadomości news:slrngtuvao.g82.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > No jaja sobie robisz. Albo nie mieli żadnych podstaw, poza twoim
    > "wszyscy wiedzą", albo trzeba było złożyć formalną skargę.

    Chyba niewiele w życiu miałeś do czynienia z policją... Nie sensie, żebyś
    coś przeskrobał, ale jako np. okradziony. Pożyjesz to się sam przekonasz.
    Mają wszystko w dupie. Sprawy w policji toczą się przy biurku. Każdy
    policmajster to pisarz - pisze do każdej prostej sprawy kilkanaście różnych
    kwitów. Przesłuchują Cię kilka razy, żeby stworzyć wrażenie, że tak im
    zależy na złapaniu sprawców. A tak naprawdę nie wychodzą z komisariatu.
    Wysyłają komplet kwitów, prokurator umarza i finał. Statystyka jest git.
    Wszystko gra. Komendant pochwali. Znam sytuacje, gdzie komendant powiatowy
    policji wyznaczył nagrodę dla policjantów w całym powiecie po 70 zł od
    złapanego pijanego kierowcy. Komendancik był nowy i chciał zabłysnąć u
    zwierzchnika. Nagroda była nieoficjalna, cicho sza. Ale wyszło potem z
    worka. Pieski jeździły po wsiach i wyciągali spod sklepów
    pijaków-rowerzystów. Było np. tak (sam widziałem): podjeżdżają pod sklep
    gdzie stoi kilku pijaków i rower oparty o ścianę. "Czyj to rower? Mój.
    Siadaj, pojedziesz na komisariat" Tam dmuchnął w alkomat. Sąd grodzki - 650
    zł grzywny. Znam człowieka, widziałem akcje:-)

    --
    Grzybol