  • Data: 2009-04-10 20:14:34
    Temat: Re: Fotoradar, jak to jest? [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    Grzybol wrote:
    > Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w
    > wiadomości news:slrngtuvao.g82.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    >
    > Chyba niewiele w życiu miałeś do czynienia z policją... Nie sensie, żebyś
    > coś przeskrobał, ale jako np. okradziony. Pożyjesz to się sam przekonasz.
    > Mają wszystko w dupie. Sprawy w policji toczą się przy biurku. \

    Jesli kradna ich informatorzy to przeciez swoich nie rusza, nieprawdaz?
    Czasem mozna odniesc wrazenie ze Panowie reaguja wylacznie gdy jakis
    glupi zlodziejaszek na co dzien krojacy bezkarnie zwyklych zjadaczy
    chleba nie rozpozna ze obrobil kogos waznego - wtedy jest akcja by
    smrodu poprzez odgorne naciski nie bylo. Jak najdalej od tego
    towarzystwa. Tfu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona