  • 61. Data: 2015-06-02 18:00:23
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Położyłem uszy po sobie, ponieważ różnica w mandacie pomiędzy 110/70 i
    > 90/70 nie pokryłaby straconego czasu i zarobku na udowodnienie błędu
    > pomiaru. Mojego świadka nie chciałem ciągać na ewentualne rozprawy,
    > ponieważ byłoby to dla niego kłopotliwe.
    > Nauczkę z tego mam taką, że nie mam już zamiaru przestrzegać żadnych
    > przepisów. I tak jestem uznany zaocznie winnym za większe niż
    > rzeczywiste wykroczenie. Ważne, żeby nie dać się złapać. :)

    Dla kasy nie miałes przeciez protestować. DLA SPRAWY!

  • 62. Data: 2015-06-02 18:00:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W zasadzie nie wiem czemu tryb nakazowy ma służyć, poza zniechęceniem
    > obywatela. Przecież jakby chciał toby przyjął mandat.

    Chyba własnie temu. No moze i temu, zeby obywatel sobie przemyslał sprawe
    na spokojnie :)

  • 64. Data: 2015-06-02 18:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Żeby wystawić mandat trzeba mieć takie prawo. I takie prawo jest, ale
    > stawia określone wymogi i gdyby nie pozwalało na używanie fotoradarów
    > to g... by z nich było. Natomiast nie kojarzę np, jakie dokładnie
    > wykroczenia można tymi fotoradarami wykrywać. Stąd proste pytanie czy
    > akurat to można. Podobnież policja nie może zbierać danych o
    > obywatelach tak, jak Ci się wydaje, tylko musi mieć prawo, które na to
    > pozwala. No i takie jest, ale znowu, stawia określone wymogi.

    Oczywiście ze mandat za brak pasów mozna wystawić na podstawie zdjęcia.
    Dlaczego miałoby to być zakazane?

    Jest ujawnione wykroczenie? Jest.
    Jest dowód? Jest?
    Gdzie widzisz przeszkody?

  • 63. Data: 2015-06-02 18:00:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Zajmował, tylko pobieżnie. Skoro uznał, że jest winien zarzucanego mu
    > czynu, to znaczy, że uznał, że prouszał się z taką prędkością jak we
    > wniosku.

    Nie.
    W zasadzie uznał tylko ze przekroczenie jesy wykroczeniem i skoro policja
    je ujawniła to jest wyrok.
    Nie badał tego czy policja ujawniła słusznie, dobrze, przy pomocy
    odpowiedniego sprzetu, czy nie kłamie, wreszcie czy sprawaj est
    prawdopodobna. Sprawdził tylko czy wykroczenie ktore zgłosiła policja jest
    rzeczywiście wykroczeniem.

  • 65. Data: 2015-06-02 18:17:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-02 18:00, Budzik wrote:

    > Chyba własnie temu. No moze i temu, zeby obywatel sobie przemyslał sprawe
    > na spokojnie :)

    To trochę szkoda kasy na takie zabawy - niech ma 10 dni na przemyślenie
    i składa oswiadczenie w najbliższym komisariacie;)

    Shrek.

  • 66. Data: 2015-06-02 18:23:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-06-02 18:00, Budzik wrote:

> [...]
    > odpowiedniego sprzetu, czy nie kłamie, wreszcie czy sprawaj est
    > prawdopodobna. Sprawdził tylko czy wykroczenie ktore zgłosiła policja jest

    Masz tu przykładowy wyrok co następuje:

    http://www.ciekawostkizbrzeska.pl/useruploads/images
    /wyrok.jpg

    Wyraźnie stoi napisane, że po rozpatrzeniu sprawy i wsposób nie budzący
    wątpliwości, na podstawie dowodów i tym podobne pierdoły.

    W sumie to się do jakiegoś trybunału nadaje, że sąd wprost kłamie w wyroku.

    Shrek.

  • 67. Data: 2015-06-02 18:29:15
    Od: <5...@5...182916.invalid> (Tom N)

    Shrek w

> [...]

    > Wyraźnie stoi napisane, że po rozpatrzeniu sprawy i wsposób nie budzący
    > wątpliwości, na podstawie dowodów i tym podobne pierdoły.

    przeciwko Sławomirowi W... obwinionego o to...
    [...]
    obwinionego Marka R...

    > W sumie to się do jakiegoś trybunału nadaje, że sąd wprost kłamie w wyroku.

    Ot zwykła pomyłka pisarska, a Ty do jakiegoś trybunału chcesz lecieć...

    --
    'Tom N'

  • 68. Data: 2015-06-02 18:55:38
    Od: <5...@7...185538.invalid> (Tom N)

    k...@g...com w

    ups.com>:
    > Tak jednak ja kogutek jestem przymułem bagiennym
    > bo ja pytałem o podstawy prawne

    I za tydzień, miesiąc, rok... Nic sie nie zmieni, ciągle będziesz
    kogutkiem...

    --
    'Tom N'

  • 69. Data: 2015-06-02 18:57:57
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    wiadomości news:XnsA4ADB29EB256Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Dla kasy nie miałes przeciez protestować. DLA SPRAWY!

    Na razie nie stać mnie na hobby w postaci satysfakcji z wygranej sprawy
    sądowej.
    Obiecałem sobie jednak, że jak dorobię się już pierwszego miliona zł, to
    jeszcze raz przejadę 90/70 przed tym fotoradarem i będę odwoływał się w
    sądzie do upadłego. :)
    Jak będzie trzeba to nawet do Strasburgera napiszę.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 70. Data: 2015-06-02 19:01:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik drób

> [...]
    > tylko
    > musi mieć prawo, które na to pozwala. No i takie jest, ale znowu, stawia

    Jest 2:25 gra telewizor leci dziennik. Akurat mówią o wypadku w którym
    pijany kierowca zabił dwie osoby i ciężko ranił trzecią. On zostanie
    skutecznie wyeliminowany z możliwości poruszania się nie tylko jezdnią ale i
    chodnikami na wiele lat. Ale pozostają inni. W parę dni zatrzymali sporo
    praw jazdy za piracenia. Jeśli nie będzie skutecznej kontroli to ci ludzie
    będą dalej jeździli do momentu odebrania po trzech miesiącach PJ.
    Przypilnowanie ich żeby nie jeździli jeśli liczyć tylko na to że wpadną w
    czasie przypadkowej kontroli jest prawdopodobne jak deszcz złotych monet.
    ---
    Nie ma podstawy, uprawnień nie utracili

    Ale jak wspomóc się techniką to część z nich da się wyłapać. Wystarczy
    system rozpoznający numery. Można w jakąś bazę danych wpisać numer(y)
    samochodu (ów) którymi mogą jeździć. Jeśli do tego mają nowe dokumenty ze
    zdjęciami biometrycznymi to służby rożne w zasadzie nie mają nic do roboty.
    Pokazanie w sądzie zdjęcia kierującego samochodem kogoś kto ma zatrzymane PJ
    nie daje ani obrońcy ani sędziemu żadnego pola do manewru.
    ---
    Tablice należy zlikwidować a nie na nich biznes robić.