    From: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Fotoogniwa - takie sobie pytanie.
    Date: Wed, 07 Mar 2012 17:23:25 +0100
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <9...@m...uni-berlin.de>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    Am 07.03.2012 17:15, schrieb Jarosław Sokołowski:

    > Nie wiem czy jeszcze używa się kart CompactFlash, zakładam, że tak.
    > Wcześniej, niż krzemowa karta, trafił do mnie twardy dysk firmy IBM
    > w takim samym formacie, z takimi samymi wyprowadzeniami. Pojemności
    > prawie 1GB, a więc okropnie dużo. Przez jakiś czas mechaniczne
    > urządzenie konkurowało pojemnościa i ceną z rozwiązaniem elektronicznym.
    > To nazywam "funkcjonalnym odpowiednikiem".
    >
    > Nie spodziewam się pełnego naśladownictwa, w tym tego, że rozwiązanie
    > mechaniczne lub fotochemiczne będzie zrealizowane w kolorze niebieskim.
> [...]

    Do załadowania na dach robi się inne systemy, choć funkcjonalnie
    zbliżone. Zamiast regulatora w szafie masz silnik Stirlinga i też druty
    z tego wychodzą. Ale do szafy dochodzą węże, nie druty. Czyli jest
    funkcjonalność jako taka, ale nie ma izomorfii łączy, bo nie trzeba.
    Panel przenośny nie jest panelem, tylko parabolą, ale funkcjonalność
    taka sama.

    Waldek