  • Data: 2010-02-17 16:26:18
    Temat: Re: Fotonet Tychy - czy ktoś zna parametry?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-17 13:29:33 +0100, Piotrne <p...@p...onet.pl> said:

    > Środkowe zdjęcie jest w rozmiarze oryginalnym 480*640, lewe
    > pomniejszone do 630 pikseli, prawe powiększone do 650 pikseli
    > wysokości.
    Prosiłem o nie powiększanie ich 500%.
    Środkowe zdjęcie na monitorze ma 16,5 cm wysokości. Plik o wymiarze 640
    px nie powinien przekraczać fizycznego rozmiaru 6,4 cm. 16,5/6,4=2,57.
    Już te sample są powiększone, a trzeba się dobrze wślepiać, żeby coś
    zobaczyć. Choć do końca nie jestem pewien, czy widzę, czy już jestem
    zasugerowany.

    > Szczegóły rozmywają się zarówno przy pomniejszeniu,
    > jak i powiększeniu - widać to na umieszczonym pod zdjęciami
    > porównaniu fragmentów zdjęć.
    Przestań.

    > Oczywiście, każdy się domyśli, co na tych skalowanych zdjęciach
    > widać. Ale dlaczego odbitki mają być rozmyte, skoro praktycznie
    > zerowym kosztem mogą być dużo lepsze?
    Proszę. Zrób na sobie test. Każ komuś przygotować podobne odbitki.
    Jeżeli rozpoznasz, to szacun.
    Gwarantuję, że nie rozpoznasz.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem