  • Data: 2009-10-16 20:19:15
    Temat: Re: Fotokast jak to ugryzc ?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jesli myslisz, ze wynalazles kolo, to czas
    otrzezwiec...http://lookdigital.pl/index.php?view=Pa
    noramas_360&page=1&image=pano_...
    > i kupa innych...
    > pozdr.j

    no niee....
    nie mialem na mysli robienia glupich min do obiektywu.
    taki pomysl rzeczywiscie w wykonaniu np pary mlodej wydawalby mi sie
    delikatnie mowiiac nierozsadny.
    musialbym przyznac racje moim adwersarzom , a na to nie mam ochoty.

    ale cos mi nie klapuje w Twoich panoramach.
    jak na moj gust maja troche niska rozdzielczosc .
    mielem podobny problem na poczatku czesciowo sie z nim uporalem ale
    nie do konca.

    i co ciekawe nie znajduje calkowitego wyjasnienia
    dla mnie poziomem odniesien sa panorammy Zbooya. maja zajebista
    rozdzielczosc a nie sa przeostrzone.
    mozna dopatrzec sie detalu. NIe sadze zeby to byla sprawa formatu
    matrycy , moze obiektywu , ale nie sadze ze tylko. Oprogramowanie tez
    odgrywa role.

    natomiast panoramy z latawca sa rewelacyjne , gdyby byly bardziej
    rozdzielcze to nie moznaby sie o nic przyczepic.
    jaki wielki ten latawiec ze unosi tak ciezki sprzet ?