    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotografowaniee akcji policji i antyterrorystów
    Date: Mon, 4 May 2009 00:48:16 -0700 (PDT)

    Zgadzam się z przedmówcami.

    Fotografowanie policjantów, strażaków którzy są na umundurowani i na
    służbie nie jest zabronione. Z drugiej jednak strony fotografując
    akcję np. ratunkową nie możesz przeszkadzać - błyskać luziom po oczach
    lampami itp.

    Co do akcji antyterrorystycznych to cięzko mi coś powiedzieć. Na pewno
    sposób działania antyterrorystów nie jest do końca jawny, więc jak Cię
    grzecznie proszą to radziłbym nie dyskutować. Pamiętaj, że za nimi
    stoi prawo. Wolność, wolnością, ale ja bym się zastanawiał czy chcę
    się tłumaczyć na komendzie.