  • Data: 2014-01-30 08:35:50
    Temat: Re: Fotografom i dziennikarzom po oczach
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Reasujac apel o przesylanie okularów mozna albo chumorystycznie potraktowac
    >
    > jako zart, albo w kategoriach usilowania wyludzenia. Szkoda, ze portal ONET
    >
    > czasem nei zastanowi sie, zanim walnie taka brednie.

    poziom artykulow w onecie jest zenujacy.
    ja sie zastanawiam , czy dzinnikarze sa coraz glupsi czy tez czytajacy coraz
    madrzejsí.

    jesli to drugie to oznaczaloby to , ze od czytania glupot ludzie madrzeja , he, he ,
    he

    ta bronia nie mozna dokladnie trafic.
    jesli wiec dowodcy wydaja rozkaz celowania w glowe , wiedzac o tym ze trafic nie
    mozna , oznacza to ,ze po to wydaja ten rozkaz , zeby wlasnie w glowe nie trafic.

    ale to o.t. caly ten artykul jest szyty grubymi nicmi - takie tam bajdurzenie -- jak
    to w sieci bywa.