  • Data: 2010-02-13 15:01:00
    Temat: Re: Fotograficzny szczyt bezczelnosci
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już mi się nie chce po sądach z własnego powodu łazić, a jeszcze miałbym z
    > tytułu szargania ''dobrego'' imienia...
    > Ale kto zechce to skojarzy, wystarczy poszukać po znanych stronach oferty,
    > o której wspominałem na początku i zorientować się co nieco w temacie
    > szkół fotografii w Krakowie w poprzednim sezonie.
    >
    > Cóż, zamiast biegać za długami wolę szukać takich, co płacą... też praca,
    > a przynajmniej ciekawsza.

    nie rozumiem, nie dosc ze Ci nie zaplacili to sie jeszcze ich boisz...
    Ale wiesz co ? Dam Ci wieczorem dobry przyklad ze swojej
    strony. Mam takiego jednego polityka, pewnie grubsza "szycha"
    od tych twoich. Wystawie mu odpowiednia cenzurke dzis wieczorem
    albo jutro... Zdjecie plus ostrzezenie, ze ten Pan nie placi
    swoich rachunkow... Ryszard Czarnecki jais eruo ktos tam.
    Wolno mi napisac na blogu kto mi nie zaplacil za uslugi.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net