  • Data: 2009-04-07 13:13:54
    Temat: Re: Fotografia w supermarketach
    Od: "Zennon" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy - mnie takie "interesujace" tematy nie interesuja.

    > Napisz wprost ze jestem brzydki :)
    > Albo wystaw jezyk ;)

    Usiluje Ci powiedziec, moze troche nie wprost, zebys sie wypowiadal na
    tematy, ktore znasz z praktyki, a nie z opowiesci przy piwku. Jestes swietny
    w swojej branzy i trzymaj sie jej. Ja Ci tam napewno nie wejde, bo sie na
    tym nie znam i nie mam zwyczaju udawac madrego. Natomiast w uzeraniu sie z
    ochrona i policja w trakcie fotografowania, to akurat ja jestem wysokiej
    klasy specjalista ;)

    Zennon