    From: "Zennon" <z...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotografia w supermarketach
    Date: Mon, 6 Apr 2009 19:16:25 +0200

    > Bylo troche szarpaniny (mojej torby ze sprzetem), byly tez obustronne
    > obietnice dzwonienia na policje a ja nawet wykrecalem juz numer
    > ale otrzezwialem i odpuscilem, bo o co niby mialem ich prosic?
    > Miale wykrecic 112 i prosic o ochrone przed pieniaczem?

    TAK!!! Jesli Cie dotknal i torby fotograficznej, to zglaszasz napad z
    uzyciem sily (rozboj) i probe kradziezy mienia znacznej wartosci. Przyjezdza
    policja, legitymuje go na Twoja prosbe i wtedy Ty mozesz go podac do sadu.
    Oczywiscie tego nie robisz, bo szkoda czasu. Ale jego dane masz

    Zennon

    p.s. i do k*.*y nedzy walczcie o swoje!!! Nie dawajcie sie przyglupawym
    cieciom, pieniaczom i oszolomom. Teraz prawie kazdy aparat ma nagrywanie,
    nagrywajcie takich gosci i do sieci z nimi, albo do sadu !!!

    p.s. 2 a jeszcze jesli macie jakas chocby najprostsza legitymacje prasowa,
    to startujcie z tekstem, ze za probe niedopuszczenia do publikacji
    materialu prasowego jest kara 3 lata wiezienia. Goscie gwaltownie cichna po
    takim tekscie.