  • Data: 2009-10-15 06:29:43
    Temat: Re: Fotografia slubna
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roger from Cracow pisze:

    > no to ja juz nie wiem co jest z Twoimi fotami bo za duzo przy nich
    > majstrujesz, teraz jest mocno wyostrzone ale to malizny sa pytanie co
    > by bylo na odbitkach 15x21cm.

    To samo, gwarantuję. Różnice będą wyżej i przy oglądaniu 1:1 (dlatego
    klient dostaje osobno źródła, osobno skadrowane pliki pod 15x21, osobno
    miniatury do oglądania na monitorze i wysyłania na naszą klasę.

    > Tak czy siak cala swoja wypowiedz podtrzymuje odwoluje jedynie
    > moj usmieszek z Twoich przykladow, moze tylko poPSules zdjecia.
    > Niemnej jednak 800ISO i 1/25 sek to sa warunki skrajne do pracy
    > i na tyle ryzkowne za balansowanie na ich skraju moze doprowadzic
    > potem do sytuacji ze oddsz klientowi dziadostwo.

    Widocznie lubię ryzyko. Ale faktycznie, nie pstrykam dużo ślubów, za to
    pstrykam dużo wnętrz sklepowych, gdzie warunki podobne. I też bez
    statywu, bo nie chce mi się go nosić. Czasem mam wypad na drugi koniec
    Polski, a jednak jakoś metoda ''1/25 z ręki'' działa. Fakt, że lustrem z
    gripem, kompaktem bez stabilizacji nie ma szans.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl