  • Data: 2009-10-15 07:20:33
    Temat: Re: Fotografia slubna
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ps pisze:

    > Robisz zdjęcia aparatem z "pełnoklatkową" lub większą niż 24x36mm
    > matrycę? Jaka marka, model?

    O, starta już całe wieki nie dotykałem i raczej nigdy już nie dotknę.
    Ale czy to ma znaczenie? Konieczna precyzja związana ze stosunkiem
    wymiaru matrycy do medium docelowego znosi się skracaniem ogniskowych (w
    starcie np. 75mm). Stabilność jest mniej więcej podobna.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl