    From: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotografia slubna
    Date: Wed, 14 Oct 2009 10:30:56 +0200

    > W każdym razie lasu postów z ''hahaha'' jakoś nie widzę. Nie jest to
    > mistrzostwo kadru, bo tego nie potrafię, ale jakoś nie widzę żenady, w
    > każdym razie technicznej...

    no widziasz dla mnie to zdjecie jest po prostu poruszone i nie mowie
    o rece tylko o calej reszcie, mydlo. Albo to potraktowales jakas
    dziwna obrobka albo po prostu 1/25 sek sie nie sprawdza. A wmawianie
    ludziom ze do kazdej pracy w reportazu wystarczy 800 ISO i
    i foty na 1/25 sek beda ok to dla mnie jest po prostu niepowazne.
    Swoimi przykladami to potwierdziles. Naprawde Janko czasem
    byloby lepiej pewne opinie zachowac dla siebie. Nie twierdze, ze
    Ty nie potrafisz ale z doswiadczenia wiem ze takie porady dla kogos
    kto chce wejsc w branze foto slubna mozna o kant dupy sobie
    rozbic. Moge jeszcze dzis zabrac Cie do przynajmniej 5 kosciolow
    w Krakowie gdzie niema bola na 800 ISO + F2.8 bez lampy.
    Ty focisz slub od wielkiego dzwonu wszem i wobec afiszujac
    sie jaka to parszywa i nudna robota a nagle w watku o foto slubnej
    jestes ekspertem. Tyle ode mnie wiecej niz juz nie powiem. Swoja
    opinie oddaje pod osad innych, moze wypowie sie jeszcze ktos
    inny kto ma stycznosc na codzien z reporterka slubna. Jesli kilka
    fachowcow potwierdzi Twoje opinie posypie glowe popiolem
    i publicznie przyznam, ze gowno sie znam na swojej pracy.

    Taka moja skrajna od Twojej opinia. Nie rozwijam tego na sprzet
    bo spokojnie dla dobrego fachowca wystrczy 450D + jasny
    zoom + jasna stalka ale trzeba wiedziec jak tego uzyc. Sprzet
    za duzo $ tylko potem pomaga w wygodnej pracy.

    Roger