  • Data: 2009-10-28 15:20:09
    Temat: Re: Fotografia duchów
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:

    > Nie. Po prostu jestem za głupi, żeby się bać tych "Onych".
    > A nawiązując do tematu - czy znacie jakieś galerie, jakichś autorów,
    > którzy wykorzystują taką technikę? Zastanawiam się nad jakąś bardziej
    > twórczą zabawą.

    Jan Saudek miał parę takich zdjęć:
    http://tinyurl.com/ylcwa4k
    http://tinyurl.com/3y49xz
    http://tinyurl.com/yl2jfax
    Ja Ci proponuję wykorzystanie do tych zabaw nagości. Zobaczysz taka
    konsekwentna droga przysporzy Ci masę wrogów, wyleje się kupa jadu itd.
    Po latach ktoś w tym uporze się dopatrzy geniuszu i wszystko ponownie
    nabierze rozpędu :). Z moich obserwacji wynika że największym
    sprzymierzeńcem wielkich jest konsekwentność.
    Jeśli lubisz grzebać to proponuję przekopanie:
    http://zonezero.com/exposiciones/images.html
    szukaj ciekawych pomysłów i spróbuj je przełożyć na swoją technikę, to
    może być twój sposób na Twój pejzaż :).
    O jeszcze przypomniał mi się duch Trent Parke
    http://tinyurl.com/ylfrzms

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.