  • Data: 2012-04-25 12:03:55
    Temat: Re: Fotografia do oceny.
    Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

    Słoń, potęga twojego intelektu poraża nas, maluczkich. Nie jesteśmy
    godni gościć Cię na tej skromnej grupie, rodem z zawszonej "bolszewii"

    Wyrwanie się z tego kraju w momencie kiedy inni w ten czy inny sposób
    walczyli, jest oznaką tchórzostwa a nie powodem do dumy. Powoduje to, że
    tacy jak Ty nie powinni mieć prawa do wypowiadania się o tym "zawszonym"
    kraju. To tacy jak Ty, nie wiedząc co się tutaj dzieje, głosują za
    granicą na partie typu PiS, LPR a w przyszłości pewnie i SP Zbigniewa
    Ziobry, które robią z tego kraju jeszcze większy syf. Ale rozumiem, ze
    chodzi tu o typową polską zawiść - żebyśmy tu, w kraju, nie mieli
    przypadkiem za dobrze, Wy narobicie nam syfu wybierając jedynie słuszne
    opcje propagowane przez p. Karkosika.

    Zasób Twojego słownictwa jak również wysoki poziom kultury osobistej
    jest oczywisty. Świadczą o tym liczne wulgaryzmy i kolokwializmy. Cóż...
    Ważne że Ty siebie kochasz.