  • Data: 2011-01-05 22:52:44
    Temat: Re: Fotograf na ślub - prośba o ocenę
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 5, 4:56 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:
    > Dnia Wed, 05 Jan 2011 10:25:44 -0800, pl.rec.foto.cyfrowa napisa (a):

    > po pierwsze nie ma to jak wyzywanie si dw ch anonim w... ;-> to takie
    > proste.... ;-)

    Gdzie ty widzisz wyzywanie?
    Toz dla mnie jako 60cio latka wprost komplement byc nazywanym clopcem.
    Przypuszczam tez, ze dla anonima nazywanie go dziaduniem musi sprawiac
    mu przyjemnosc, skoro innych nazywa chlopcami.

    > Po drugie: uwa am rozdzielczo (poza szczeg lnymi zastosowaniami)
    > powy ej 4-6 Mp za "powi kszanie sobie penisa" lub "zast powanie sobie
    > ma ego" fotografa..... podobnie z wysokimi ISO (aczkolwiek mniej),

    Dokladnie. Podobnie tez uwazam ze ci ktozy fotografujac analogami
    uwazaja,
    ze bialy penis w postaci kliszy jest lepszy od czarnego w postaci
    matrycy.

    > chocia nie jestem tu fetyszyst ..... Tym niemniej..... 20MP i u yteczne
    > ISO 3600 mo na w 98% procent w zast pi wiedz i umiej tno ciami
    > fotografa...

    Chociaz nie jestem tu fetyszysta .... Tym niemniej...... 30 cm i
    uzyteczne
    z tego chocby 2/3 mozna w 98% zastapic wiedza i umiejetnosciami
    posiadacza malego bialego penisa...

    veri