    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Date: Fri, 2 Oct 2009 15:04:53 +0200
    <h9v3i5$7o$1@inews.gazeta.pl> <h9v4ch$d7p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h9v8j7$jfa$1@inews.gazeta.pl> <h9v90j$l4i$1@inews.gazeta.pl>
    <h9vbdv$21i$1@inews.gazeta.pl> <h9vc59$4pe$2@inews.gazeta.pl>
    <h9vdmf$qcr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h9vo46$qfc$2@inews.gazeta.pl>
    <h9vp4g$e48$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h9vtir$k9g$1@inews.gazeta.pl>
    <h9vvtq$moc$1@nemesis.news.neostrada.pl> <ha00hb$3co$1@inews.gazeta.pl>
    <ha01ga$d11$2@news.wp.pl> <h31soltm9diu$.1bno14lldz1gp.dlg@40tude.net>
    <ha0gjh$hkg$1@inews.gazeta.pl>
    <ngnryrjb9xcw.15455jpuz12qv$.dlg@40tude.net>
    <ha0oh7$ht1$1@inews.gazeta.pl>
    <nvm4o38ukhty$.9jhrcd65k7m5$.dlg@40tude.net>
    <ha4kkj$rlp$1@inews.gazeta.pl>

    de Fresz wrote:
    > Nieee, 80 zł to za drogo. Podsumujmy - do tzw. profesjonalnej pracy ze
    > zdjęciami (czy tam grafiką, choć w tym drugim z definicji najczęściej
    > zawiera się to pierwsze) radzisz: kontroler RAID za min. 1k zł, ze 4
    > dyski do postawienia RAID 1+0, plus pewnie jeszcze ze dwa na
    > skracze-sracze, system i takie tam pierdoły, plus serwer z RAIDem 5
    > (znów - kontroler, ze 3 dyski), plus bakap serwera, bo się może
    > wysypać, plus switch za 1k zł, cenę okablowania na klasie 6 czy
    > jakiejś tam krosownicy już pomińmy. A jeszcze nawet nie doszliśmy do
    > tematu
> [...]

    a może kolega pracuje w budżetówce? tam takie wymysły działają. muzeum
    buduje serwerownie z systemami automatycznego gaszenia sieć na skr 6 kat
    itp... zabawy

    Urzędy skarbowe też teraz budują sieci komputerowe na skr 6kat. z
    najdroższym osprzętem na jaki chuj? nikt nei wie ale za to cena za małą sieć
    wychodzi tak z 2 000 0000zł (rozsądny koszt normalnej sieci to 1000 000).
    Czasem mam wrażenie, że te sieci to robią po to aby pracownicy mogli
    wygodnie torenty ściągać na stacjach roboczych.