  • Data: 2009-10-02 20:29:18
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sylwester Zarębski wrote:

    > Widocznie próbowali jechać na dyskach USB, ale im się znudziło.

    > Rozejrzyj się, na Tobie się świat nie kończy i nie każdy potrzebuje
    > tego co Ty potrzebujesz. Oczywiście polską mentalnością jest
    > kwestionować wszystko dookoła, zarzucać marnotrawstwo, etc. Żal
    > czytać...

    sylwek kurna jak potrzebuję pozbyć sie much z domu to nie kupuję laserowego
    mikro działka za 100 000 $ tylko packę na much za 10zł

    Urząd skarbowy nie przetwarza danych multimedialnych i do prawidłowej pracy
    jego systemu wystarczyła by stara sieć Ethernet nawet nie 100tka tylko
    zwykła tka... tak powinni mieć solidne serwery z backupem żeby im danych
    szlak nie trafił ale Ethernet 1GB jest im na diabła potrzebny.

    Ponadto w tych wszystkich instytucjach forsę sie fajnie wydaje bo płacimy za
    to wszyscy.