  • Data: 2009-10-02 10:38:15
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] pisze:

    > Szkoda prądu... wyszedłem na bufona, bo powiedziałem, że za 1500 coś
    > musi ucierpieć - albo jakość - albo podatki - albo legalność
    > oprogramowania... ponieważ wiedzy brak - to argumenty w temacie szybko
    > się skończyły..

    Ja powiem tyle, rób swoje :) nie ma co się przejmować bo inaczej
    zająłbyś się wędkarstwem ale na pl.rec.wedkarstwo znów ktoś by wiedział
    lepiej więc byś się przerzucił na nurkowanie ale tam znów na
    pl.rec.nurkowanie coś by było i tak w nieskończoność....
    Ogólnie martwi mnie jedno że ludzie zatracają umiejętność dyskusji,
    liczy się moje i tylko moje, tak trudno zrozumieć że ktoś może mieć inne
    metody pracy, technikę, styl, klientów etc. a później najlepiej sięgnąć
    po subiektywne argumenty.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.