    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Date: Thu, 01 Oct 2009 15:34:36 +0200
    Sender: j...@b...neoplus.adsl.tpnet.pl
    <h9v3i5$7o$1@inews.gazeta.pl> <h9v4ch$d7p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h9v8j7$jfa$1@inews.gazeta.pl> <187537479.20090930113723@_spam_gazeta.pl>
    <h9v9c3$mqo$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <h9va6d$q35$3@inews.gazeta.pl> <h9vc9g$27l$1@news.onet.pl>
    <h9via1$l4e$1@news.onet.pl> <h9vqii$7dd$1@inews.gazeta.pl>
    <h9vsj8$je0$1@news.onet.pl> <ha0h4v$ju0$1@inews.gazeta.pl>
    <ha1nfm$c72$1@inews.gazeta.pl> <ha1oqd$bil$1@news.wp.pl>
    <ha1qk2$pef$1@inews.gazeta.pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

> [...]
    > światopoglądzie, że nie jesteś w stanie przyjąć innej drogi niż tej
    > wydumanej przez siebie
    > sorry Janko - ale padłeś ofiarą swojego doświadczenia - bo Ty ten stary
    > przecież zjadł już wszystkie rozumy i tych młodych zagina na każdym
    > kroku - a tak na prawdę poruszasz się w skostniałym świecie teori "wiem
    > lepiej"
    >
    > 24-70 nijak nie nadaje się do fotografii ślubnej... i pisząc takie
    > teksty na serio trafiasz do szufladki "ciekawe przypadki 2009" - po
    > prostu wyłazi brak doświadczenia, który starasz się nadrabiać klepaniem

    Ech, teorie o pstrykaniu ślubów. No bez jaj, ale to jest _tylko_
    pstrykanie ślubów.

    Ale zamiast snuć na ten temat powiem tylko, że kilka lat temu mówiłem,
    że za kilka lat lustrzanki zjedzą jakością jakiekolwiek kamery dostępne
    dla śmiertelników. I trafiłem do szufladki ''ciekawe przypadki 200coś'',
    a śmiali się nawet na grupach video, na których nie pisywałem nigdy.

    Tak więc jakieś doświadczenie w trafianiu w szufladki posiadam.

    > w każdym przypadku działa?
    > zjadłeś wszystkie rozumy i wiesz jakie są potrzeby każdej branży, osoby?

    Zażyj coś na testosteron może.

    > LOL
    > a skąd wiesz co siedzi u mnie w komputerze?

    To jednak nie masz raidów, o których tyle gadasz? :)

    > nic nie wiesz Janko - teoretyzujesz... kolejny raz snujesz durne teorie

    Normalnie jakbym Kowalskiego czytał...

    > a to pracuj- ja tam wole z rodziną czas spędzić...

    Wiesz, dziś to było tak. Wstałem nawet wcześniej, myślę sobie - pojadę w
    góry. Ale potem myślę - są targi muzyczne, warto byłoby połazić coś, bo
    w czwartek mało ludzi, poorientować się w nowinkach trzeba. Potem
    skoczyliśmy na ploteczki z kumplami z branży i zrobiła się trzecia.
    Wróciłem, żona obiadek podała (nie pracuje bo nie musi), teraz trochę
    się pokłócę przy herbatce, a potem popracuję nad nową technologią, z
    którą mam nadzieję związać najbliższe plany. A w góry pojadę jutro.
    Mieszkanie spłacone, jeść co jest, właściwie nie ma jakiś problemów,
    kupowanie nowych zabawek mnie przeszło...

    Herbata się skończyła dobra i muszę jakieś siury z torebki pić. Jest
    zatem problem.

    Tak więc trochę Ci nie wyszło...

    > no ale niestety ale odbija się to negatywnie na jakości
    > Ty wybrałeś jakoś - ja jakość

    Nie, ja wybrałem to, co istotne - klient widzi się w dobrym świetle i mu
    się to podoba.
    A Ty wybierasz piksele, subtelności techniczne i efekciarstwo na
    krawędzi kiczu. Ale to jest branża z definicji kiczowata (o dzizas, ale
    teraz się posypie) więc trudno robić inaczej.

    Tak na marginesie, bo padło kilka dni temu - to jest prawda:
    http://www.bakulik.pl/C-B/AiP1/141.jpg
    ale niestety, niesprzedawalna w hurcie.

    > z piaskownicy wyrosłem 20 lat temu - więc nie chce mi się tej dyskusji
    > prowadzić na tym poziomie
    > jeśli gdy zaczyna Ci brakować Ci racjonalnych argumentów schodzisz do
    > poziomu doświadczenia i wieku - to znaczy, że już przegrałeś... brakiem
    > doświadczenia właśnie... tym razem w teori i w praktyce

    Sam zacząłeś pisać o komórkach, to jest argument by Kowalski.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl