  • Data: 2009-10-01 13:36:20
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zkruk [Lodz] <z...@g...pl> napisał(a):

    > nie znam - serio :)
    > może za dużo pracuje

    > zarobek to dochód minus koszty :)

    Słusznie powiedziane. Nie robię zdjęć ślubnych, ale to chyba tak wygląda, że
    zlecający chcą najlepiej, żeby fotograf używał nielegalnej wersji PS-a, nie
    płacił ZUSu i podatków (bo po co), a sprzęt kupił za prawie darmo, np.
    używany. Z kolei jak go namierzy US, ZUS lub policja - już po ślubie - to w
    sumie nie ich problem.

    Ja uważam, że artystyczna sesja ślubna (a nie "zdjęcia z wesela", które może
    zrobić byle wujek z aparatem), powinna kosztować od 5 tys. Może nie wszystkich
    byłoby stać na to, ale w końcu nie każdy potrzebuje zdjęć ze ślubu.

    Maciej