  • Data: 2009-09-30 11:11:50
    Temat: Re: Fotograf do ślubu - jakie ceny?
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 30 Sep 2009 12:21:05 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

    > nie wyobrażam sobie zajmować się ślubami i w między czasie robić coś innego
    > albo rodzina albo praca na etacie albo śluby - coś ucierpi...
    > tak można przez rok - ale nie dłużej....

    > daje znać :)

    A czy aby cały problem nie wziął się właśnie z tego, że wspomniane
    1500zł/ślub przypiąłeś do swojego przypadku, który jest raczej wyjątkiem
    niż regułą? Bo coś mi do ucha szepcze, że takich specjalistów to jest
    garstka, a większość fotografów ślubnych... te ~2kzł traktuje jako
    niezły zarobek (bo zaraz po ślubach lecą na chrzciny ;), w tygodniu
    obskakują całą masę innych kotlecików).

    Nie zabierałbym głosu, gdyby nie "bo za 1200-1500 nie da się zarabiać
    bez kradzieży" i znajomy fotograf, który (pomijając poziom fotografii ;)
    - ot, kawałek dobrego rzemiosła) całkiem nieźle sobie radzi. Fotoszopów
    i lajtrumów nie musiał kraść, ze sprzętem jest mało-wiele na bieżąco...
    Po prostu inaczej podchodzi do biznesu i nie buduje domu na jednej nóżce
    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz