  • 21. Data: 2010-09-02 18:42:07
    Temat: Re: Foto ślubna
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-02 17:36, StaM pisze:
    > jeszcze ras

    i rudych :) bo tez potem moga byc lysi :D:D:D:D

  • 22. Data: 2010-09-02 18:53:17
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 2 Wrz, 20:41, NEURON <2...@g...pl> wrote:

> [...]
    masz_074.JPG

    > masakra :)
    ...no co chcecie, slub odbyl sie w kaplicy na Batorym przy duzej fali.

    StaM

  • 23. Data: 2010-09-02 18:54:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JA pisze:
    > Ostatnio widziałem fotoksiążkę. Klienci byli zachwyceni. 90% zdjęć było
    > formatu poniżej 9x13, każde w innej tonacji, na przemian, zimne - ciepłe
    > - sepiowe - trupio błękitne - cz-b z kolorowymi wstawkami.

    I to jest odpowiedź, dlaczego tak się robi. Bo tak chcą klienci.
    A popatrzcie sobie choćby na szyldy i bannery różnych prywatnych firm
    robionych we własnym zakresie. Ten sam styl, co tych galerii...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 24. Data: 2010-09-02 18:56:20
    Od: NEURON <2...@g...pl>

    W dniu 2010-09-02 18:47, stasio pisze:

    > Przebijam:
    >
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/e-plener-nowosc

    mistrzostwo swiata :D:D:D
    Harry Poter sie kryje :)

  • 25. Data: 2010-09-02 19:15:36
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    W dniu 2010-09-02 20:54, Janko Muzykant pisze:

    > (...)
    > A popatrzcie sobie choćby na szyldy i bannery różnych prywatnych firm robionych we
    własnym zakresie.
    > Ten sam styl, co tych galerii...

    To troszeczkę co innego.

    ,,Nigdy nie zapominaj, że witryny nie powinny być projektowane dla swoich właścicieli
    - muszą być
    projektowane dla swych użytkowników."
    Angus Mcleod

    Większość tych prywaciarzy tego nie rozumie, albo ich biznesplan to lichwa na każdym
    kroku.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 26. Data: 2010-09-02 19:28:42
    Od: JD <j...@g...com>

    On 2 Wrz, 20:54, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > I to jest odpowiedź, dlaczego tak się robi. Bo tak chcą klienci.
    > A popatrzcie sobie choćby na szyldy i bannery różnych prywatnych firm
    > robionych we własnym zakresie. Ten sam styl, co tych galerii...

    Tez się dziwię tej pojawiającej się co jakiś czas nagonce na ślubny
    kicz.
    To robota za kasę i trzeba robić tak, aby reklamacji nie było.

    Jakiś czas temu grupowicz o skróconym nicku TA
    pochwalił/pożalił się, że zrobił znajomym sesję ślubną,
    tak jak on ją widział wg własnego gustu.
    Omal się na niego nie obrazili za nieostrości :)

    To taki rynek, jedni wolą wydać więcej na gorzałę dla gości,
    inni wolą skromniejszą imprezę, ale z lepszymi wspomnieniami.

    Nie ma tu chyba co krytykować fotografa.
    Chyba, że knoci jak "szcze.....wsi" ;)

    --
    Pozfrawiam
    JD

  • 27. Data: 2010-09-02 19:44:30
    Od: "Funky Koval" <f...@a...pl>

    Jak nie sprawi Ci kłopotu do wrzuć jakąś sztukę ;)

    __________
    D.S.

  • 28. Data: 2010-09-02 19:50:27
    Od: "Funky Koval" <f...@a...pl>

    > mistrzostwo swiata :D:D:D
    > Harry Poter sie kryje :)

    Potwierdzam, mistrzostwo. Popełnił bym zbrodnię gdyby ktoś, taki materiał mi
    pokazał po sesji. Na początku myślałem, że to podpucha....

    _____
    D.S.

  • 29. Data: 2010-09-02 19:58:48
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    stasio wrote:

    > Przebijam:
    >
    > http://www.fotoknyt.pl/galeria/e-plener-nowosc

    Ma-sa-kra...

  • 30. Data: 2010-09-02 20:12:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-09-02 21:28:42 +0200, JD <j...@g...com> said:

    > To robota za kasę i trzeba robić tak, aby reklamacji nie było.

    Mogę do sygnaturki, albo coś w tym stylu?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam