  • 11. Data: 2012-07-27 10:30:47
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Jesteś jka kaczyński który mówi spotkamy się w sondzie, a po prawomocnym
    > wyroku stwierdza że sędziowie to wyszscy UBecy.
    > Na prawdę nie rozumiesz że pędząć w terenie zabudowanym koło szkoły możesz
    > zabić dzieci?

    Za Kaczyńskim nie przepadam, ale z stwierdzeniem ze są ubakami to się zgodzę
    nie tylko oni, ale i prokuratorzy i cała śmietanka w większosci to
    byli ubecny

    polecam przeczytać art. jak wyniszczają firmy ludzi
    bezpodstawnie, bez dowodów niszczą życie zamykają w więzieniach
    http://www.pch24.pl/iii-rp-w-praktyce--firme-zrujnow
    ano--zarzuty-umorzono-po-7-latach,4453,i.html

    http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=7056

    to tylko jeden z setki lub tysięcy przykładów.

    najgorsze, ze ich dzieci będą jeszcze na stanowiskach urzędniczych i innych
    piastować jeszcze za naszego życia

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-07-27 10:54:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Amir,

    Friday, July 27, 2012, 10:30:47 AM, you wrote:

    [...]

    > http://www.radiomaryja.pl/artykuly.php?id=7056

    No to sobie niezłe źródło informacji znalazłeś...

    *PLONK!* warning za wpieprzanie na grupę samochodową lustracyjnych
    bzdetów.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2012-07-27 12:08:15
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > krentacza.
    >
    > To Państwo nas okrada podnosząc ciągle podatki, zastanów się co piszesz!

    To Ty się zastanów. Państwo to Ty. A nie jacyś tajemniczy oni. Budżetówka to
    nie tylko dyrektor departamentu a i woźna w szkole. każdy ma w bliższej lub
    dalszej rodzinie kogoś kto dostaje pensję z budżetowych pieniędzy. Jak masz na
    przykład matkę albo siostrę nauczycielkę to idź i jej powiedz że jest kurwą bo
    przez nią podnoszą podatki. I niech do Korei wypierdala.

  • 14. Data: 2012-07-27 12:16:36
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

    > Sęk w tym, że ja nie mieszkam w Niemczech, a w naszym pięknym kraju nie
    > mam żadnej pewności, że przekraczałem. Może gminie się budżet nie
    > domykał, to sobie postanowili z fotoradarami pokombinować dowalając np.
    > nieduże mandaty wszystkim przyjezdnym, nawet tym jadącym zgodnie z
    > przepisami. Ilu dla świętego spokoju zapłaci?

    Mandaty przysyła minister finansów czy Franek strażnik miejski? To Franek jest
    kurwą męską jak godzi się na takie praktyki. Franek oprócz tego że jest
    strażnikiem miejskim jest czyimś mężem, ojcem, synem. Ma wielu znajomych. Na
    grillu jest z niego fajny facet. Gmina nie może przysłać mandatu. Robi to
    Franek w imieniu gminy. To dlaczego piszesz że gmina jest zła a o Franku nie
    wspomnisz?

  • 15. Data: 2012-07-27 14:05:18
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kurwą bo
    > przez nią podnoszą podatki. I niech do Korei wypierdala.

    Spokojnie bez emocji :)

    Moze jestes u kogos na etacie albo w budżetówce dlatego nie łapiesz

    w każdym bądź razie choćby prosty przykład, miały być redukcje urzędniczych
    stanowsik, a ciągle nowych zatrudniają, ciągle wymagają nowe decyzje, nowe
    koncesję, pozwolania itp.

    a kto ma na ich pensje robić?

    cokolwiek załatwić wymaga sterty pism, nie dośc ze placi się ogromne
    podatki za
    zarobione pieniądze, coraz to większe to nękają firmy rózne instytucje
    Państwowe, nawet kiesyś nie zdawałem sobie sprawę, ze aż tyle ich istnieje.

    Chyba nie wyjaśnię ci tego skoro jeszcze tego nie rozumiesz
    ale za to polecam ci książkę BiurokracjaLudwiga von Mises
    dodam ze ksiązka jest z przed wielu lat, a mimo wszystko to co opisuje wciąż
    aktualne niestety.

    pozdrawiam
    AT

  • 16. Data: 2012-07-27 14:06:36
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Friday, July 27, 2012, 10:30:47 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > No to sobie niezłe źródło informacji znalazłeś...

    to tylko przykład z googla odnośnie firmy bestcom którą załatwili, a jest
    to związne z poruszonym tematem

  • 17. Data: 2012-07-27 14:18:15
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    > to tylko przykład z googla odnośnie firmy bestcom którą załatwili, a jest

    czy to znaczy że tam, przy szkole można pendzić jak ten wariat co zaczoł
    topik i zabijać cudze dzieci (bo cudze to wolno)

    Docent

  • 18. Data: 2012-07-27 14:26:48
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Docent Zylber" <D...@P...edu.com> napisał w wiadomości

    > czy to znaczy że tam, przy szkole można pendzić jak ten wariat co zaczoł
    > topik i zabijać cudze dzieci (bo cudze to wolno)

    tego niesz gdzie gdzie miało to miejsce, a pozatym 11km przekroczył
    prędkość.

    pozdrawiam
    AT

  • 19. Data: 2012-07-27 14:43:11
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w s?dzie
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > Przekroczyłes, przyznajesz się do tego - wienc zapłać. NIe płac?ć okradasz

    Państwo okrada go w imię walki o bezpieczeństwo na drogach, co jak
    wszyscy dobrze wiemy nie jest prawdziwym celem stawiania FR.

    A teraz ignorancie (skoro tal lubisz epitety) ustaw poprawnie swój
    czytnik grup. Potrafisz, czy jest to dla Ciebie za trudne?

    --
    anacron

  • 20. Data: 2012-07-27 14:45:30
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    > tego niesz gdzie gdzie miało to miejsce, a pozatym 11km przekroczył

    uwież mi, wiem gdzie jest ten photo-rejdar (jak mówimy w slangu). Jestem SM
    i mam pojencie

    Docent