  • 21. Data: 2012-07-27 14:54:31
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w s?dzie
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:juu2ci$dts$1@inews.gazeta.pl...

    > Państwo okrada go w imię walki o bezpieczeństwo na drogach, co jak wszyscy
    > dobrze wiemy nie jest prawdziwym celem stawiania FR.
    >
    > A teraz ignorancie (skoro tal lubisz epitety) ustaw poprawnie swój czytnik
    > grup. Potrafisz, czy jest to dla Ciebie za trudne?

    Mnie drażnią na grupach ataki na ludzi, jak by nie można jakos z kulturą
    odpowiedzieć, to po chwili jakies wyzwiska zawszę się pojawią.

    Jak juz ktoś złosliwy chce być, to napisz to z kulturą,

    np.:

    Nie masz realnych szans, pozatym przekroczyłeś powinienes zapłacić.
    a tu trole zaraz się aferują, w latach jak wchodził internet 95-98 czegoś
    takiego nie było,
    bo trole nie miały do niego dostępu.

  • 22. Data: 2012-07-27 15:56:41
    Temat: Re: Fotki z fotoradaru - sprawa w sądzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Amir d...@g...pl ...

    > tego niesz gdzie gdzie miało to miejsce, a pozatym 11km przekroczył
    > prędkość.

    Z Koliną gadasz...

  • 23. Data: 2012-07-27 16:34:59
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Amir <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > koncesję, pozwolania itp.
    >
    > a kto ma na ich pensje robić?
    >
    > cokolwiek załatwić wymaga sterty pism, nie dośc ze placi się ogromne
    > podatki za
    > zarobione pieniądze, coraz to większe to nękają firmy rózne instytucje
    > Państwowe, nawet kiesyś nie zdawałem sobie sprawę, ze aż tyle ich istnieje.
    >
    > Chyba nie wyjaśnię ci tego skoro jeszcze tego nie rozumiesz
    > ale za to polecam ci książkę BiurokracjaLudwiga von Mises
    > dodam ze ksiązka jest z przed wielu lat, a mimo wszystko to co opisuje wciąż

    Wytłumacz swoje majaczenia nauczycielom. To typowa grupa zawodowa utrzymywana
    z budżetu. W tym roku po wakacjach zaczynają się zwolnienia nauczycieli. Na
    początek kilka tysięcy. Kogo byś jeszcze zredukował? Lekarzy już się nie da bo
    w Polsce praktycznie cała służba zdrowia oparta jest na prywatnych gabinetach.
    Nie prywatne zostały szpitale onkologiczne na przykład. Straż Miejska, Policja
    drogowa i ci od dróg co będą masowo wystawiali mandaty oczywiście muszą
    zostać. Oni są po stronie dochodów państwa. Państwo też musi mieć pieniądze bo
    płaci rachunki. To kogo byś jeszcze geniuszu ekonomi odciął od państwowego
    cycka? Może sanepid. Tak to dobry pomysł. Po zjedzeniu czegokolwiek. Tam po
    zjedzeniu. Wody z kranu byś się napił. srałbyś dalej niż Twój wzrok sięga.
    Inspekcję pracy może by zlikwidować? Dobry pomysł. Mielibyśmy taki nowy model
    Kambodży. Z tym ze tam obóz koncentracyjny był zarządzany centralnie i
    obejmował cały kraj.Tutaj było by to rozdrobnione. A jak już wykombinujesz
    kogo zwolnić to wymyśl skąd by brać na zasiłki dla zwolnionych. Chyba tylko z
    mandatów za prędkość. Tak razy 50 by poszły w górę. W ZUSie niedawno
    przyjmowali do pracy. Bo się okazało że jak zaczęli kontrolować czy jak ktoś
    jest na zwolnieniu to się faktycznie leczy. To chuje z nich. Jak tak można.
    Ale co zrobić jak nałapali tylu uczciwych Polaków na lewych zwolnieniach że
    się koszty związane z zatrudnieniem nowych pracowników w ZUSie wielokrotnie
    zwróciły. I do tego ta urzędnicza upierdliwość. cały czas leci w tv reklama
    którą chyba PIS zamówił, jak to w Polsce trudno otworzyć działalność
    gospodarczą. Przyszedł do mnie siostrzeniec żebym mu w tym pomógł. Poszliśmy
    do stosownego urzędu. A tam miła pani urzednik w zasadzie sama wypisała
    wszystkie dokumenty i jeszcze przeprosiła że nie może decyzji wydać od ręki i
    trzeba będzie się będzie następnego dnia pofatygować żeby odebrać. Specjalnie
    jej się nie dziwię bo przyszliśmy tam na fajrant i ona została 10 minut po
    godzinach żeby załatwić sprawę. Ale ten co miał podpisać wyszedł o czasie. W
    Urzędzie Skarbowym tak samo. Na takich urzędników z jakimi ostatnio miałem do
    czynienia złego słowa nie powiem. To dlaczego ich zwalniać jak dobrze wykonują
    swoją pracę. Jak to grupa motoryzacyjna to może w urzędach komunikacji czystki
    zrobić. I co z tego że samochód będzie się rejestrowało trzy miesiące. Ale za
    to jakie oszczędności w budżecie. Piszesz że na pewno pracowałem w jakimś
    urzędzie. Bingo. Pracowałem. Wiesz jak tam jest. Jak jakiś wydział ma za mało
    pracy to żeby nie zwalniać przesuwają na podobne stanowiska w innych
    wydziałach. Oczywiście trzeba się najpierw nauczyć przepisów itp. Przyjmują
    nowych tylko wtedy jak już nie ma kogo przesunąć i wydział się nie wyrabia.
    Oczywiście są przypadki że ktoś wkręci swojego i specjalnie dla niego stworzy
    stanowisko. Ale teraz to jest margines. Poza tym ktoś taki jest izolowany od
    tych co tam pracują na normalnych zasadach. Długo się nie utrzymuje. To kogo
    redukujesz?

  • 24. Data: 2012-07-27 18:23:13
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > A teraz ignorancie (skoro tal lubisz epitety) ustaw poprawnie swój
    > czytnik grup. Potrafisz, czy jest to dla Ciebie za trudne?

    Kyrie elejson... Nie wiesz, że dyskutujesz z debilem koliną? Wrzuć go do
    KF i zapominij o nim. Do czasu aż znowu z niego wyskoczy.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 25. Data: 2012-07-28 09:29:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Ale teraz to jest margines. Poza tym ktoś taki jest izolowany od
    > tych co tam pracują na normalnych zasadach. Długo się nie utrzymuje. To
    > kogo
    > redukujesz?

    Aż strach pomyśleć co by było gdyby wrócić do czasów gdzie nie było FR.
    Państwo bankrut?

  • 26. Data: 2012-07-28 10:19:58
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    BaX <bax@_klub.chip.pl> napisał(a):

    > Ale teraz to jest margines. Poza tym ktoś taki jest izolowany od
    >
    > Aż strach pomyśleć co by było gdyby wrócić do czasów gdzie nie było FR.
    > Państwo bankrut?

    A zebyś wiedział że fotoradary skutecznie zmniejszają wydatki państwa. To co
    zarobią to jest nic w stosunku do strat jakie powodują kierowcy. Chcesz parę
    przykładów? Dwudziesto latek kupił sobie motocykl i się zabił. Kupę forsy
    wszyscy w niego zainwestowaliśmy. Szczepienia, szkoły różne, darmowa opieka
    zdrowotna. A on grosza podatku nie zapłaci bo się zabił. Jak jest starszy i ma
    małe dzieci to dochodzą jeszcze renty dla dzieci. Tak ze dwadzieścia lat
    wypłacane. Jak zostanie kaleką to do końca jego życia renta i darmowa opieka
    zdrowotna. Jak by w Polsce nie było wypadków to nie było by żadnych ograniczeń
    prędkości. A że wypadki są to trzeba robić żeby było ich jak najmniej. Na
    fotoradarach państwo, czyli i Ty, się nie wzbogaci. Ale może mniej wyda na
    ofiary. A z zaoszczędzonej kasy zrobi kawałek drogi albo wyremontuje starą.
    Czy to do kurwy nędzy tak trudno zrozumieć?

  • 27. Data: 2012-07-28 10:48:25
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-28 10:19, kogutek pisze:

    > A zebyś wiedział że fotoradary skutecznie zmniejszają wydatki państwa. To co
    > zarobią to jest nic w stosunku do strat jakie powodują kierowcy. Chcesz parę
    > przykładów?

    Weź chłopie przestań. Państwo tak ale nie tak rozdmuchane i takie głupie.
    Właśnie minister finansów sprzeciwił się stosowaniu metody kasowej
    (znaczy żeby przedsiębiorca płacił VAT dopiero jak zostanie zapłacona
    faktura) Dlaczego? Bo jest krótkowzrocznym ;-) debilem i nie widzi że
    mimo spadku na początku wpływów do budżetu w dłuższej perspektywie
    byłoby to zbawienne dla kondycji polskich firm które przecież płacą podatki.
    To taki znamienny przykład na głupotę. Chcesz przykłady na
    marnotrawstwo, zajmowanie się głupimi bzdetami żeby było widać że
    kolejne stołki są potrzebne...
    To głupie państwo nie _myśli_ tylko kombinuje jak dociągnąć od budżetu
    do budżetu a co najgorsze od sondażu do sondażu.

  • 28. Data: 2012-07-28 10:56:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@W...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

> [...]
    > jak najmniej. Na fotoradarach państwo, czyli i Ty, się nie wzbogaci.
    > Ale może mniej wyda na ofiary. A z zaoszczędzonej kasy zrobi kawałek

    Cóż za piekne demagogiczne argumenty.
    Podam ci taki przykład.
    Facet, kryzys wieku sredniego, 50 lat. Kupuje motocykl i się zabija.
    Zobacz, jaka piękna historia - 30 lat płacił podatki i nic nie weźmie z
    renty...
    A ten dwudziestolatek, co o nim pisałeś być moze nie miałby pracy (w koncu
    mamy bezrobocie), trzeba do niego dopłacać (ubezpieczenie, szkolenia z
    bezrobocia, zasiłki) a tak w jego miejsce pracować bedzie ktos inny z
    bezrobotnych, wiec wplywy do kasy i tak beda...

    I wszyatko fajnie, tylko najważniejsze pytanie brzmi:
    - czy większe bezpieczenstwo bierze sie z lepszych dróg czy z wiekszej
    ilości fotoradarów?

    > Czy to do kurwy nędzy tak trudno zrozumieć?

    Własnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 29. Data: 2012-07-28 11:08:28
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-07-28 10:56, Budzik pisze:

> [...]
    >
    > I wszyatko fajnie, tylko najważniejsze pytanie brzmi:
    > - czy większe bezpieczenstwo bierze sie z lepszych dróg czy z wiekszej

    Smutne jest to że nie ma nikogo (albo nie potrafi się przebić bo z
    mediami trzeba się najpierw zmagać) kto potrafi tak ładnie załatwić
    politycznego demagoga. Niestety takich demagogów przywiązanych do
    stołków jest od groma na Wiejskiej i o zgrozo ludzie im wierzą :-(

  • 30. Data: 2012-07-28 11:08:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > A zebyś wiedział że fotoradary skutecznie zmniejszają wydatki państwa.

    Ale chyba nie zrozumiałeś. Kiedyś nie było FR i państwo funkcjonowało, dziś
    bez wpływu z fotoradarów i innych metod na ściąganie kasy z kierowców w
    postaci wideorejestratorów padnie na pysk. Pytanie co dalej? Jaki kolejny
    ruch jak i tej kasy nie wystarczy? Ale "oszczędne państwo" ma kase na
    finansowanie partii /więcej niż było/ na podwyżki diet itd, itp. Ale na
    finansowanie przyszłości czyli szkół i przedszkoli tam gdzie tej kasy
    brakuje NIE MA, za to daje wolną ręke samorządowi na ustalanie cen.