  • 21. Data: 2013-03-12 11:26:57
    Temat: Re: Fotki w Androidzie
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-11 12:05, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > No proszę a mój samsung ma opcję wyboru zapisu w pamięci wew albo zew
    > ... sam sobie wybieram gdzie chcę.

    A ten Samsung z gołym Andkiem, czy z nakładką od operatora?

  • 22. Data: 2013-03-12 11:27:41
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-11 12:20, Chris pisze:
    > Trybun nabazgrał(a):

    > O tak:
    >
    > http://img687.imageshack.us/img687/831/screenshot201
    3031112124.jpg

    Ja nie mam takiego wyboru. Telefon mi monituje że jest uaktualnienie
    oprogramowania, wielkość pliku aktualizacyjnego 13,6 MB. Może w tej
    aktualizacji znajduje się opcja wyboru nośnika dla fotek z aparatu..?
    Jednak trochę boję się czegoś nie schrzanić tą aktualizacją, jak na
    razie telefon chodzi jak szwajcarski zegarek, a z aktualizacjami to
    różnie bywa... Tym bardziej że już te fotki już się zapisują na karcie. .

  • 23. Data: 2013-03-12 11:56:47
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > A ten Samsung z gołym Andkiem, czy z nakładką od operatora?

    Odp masz na dole w innej odpowiedzi ale żeby nie dublować, tel kupiłem w
    normalnej dystrybucji bez bandingu operatora i system mam czysty jak z
    fabryki wyszedł bez żadnych dodatkó operatorskich.
    Wada tego jest taka że do mojego upd. wyszedł miesiąc po tym jak wyszedłdo
    brandowanych :)

    ps. Warto zrobić upgrade.

  • 24. Data: 2013-03-12 12:07:06
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-12 11:56, Chris pisze:
> [...]
    > z fabryki wyszedł bez żadnych dodatkó operatorskich.
    > Wada tego jest taka że do mojego upd. wyszedł miesiąc po tym jak

    Czyli można przyjąć że z całą pewnością chodzi soft firmy Alcatel a nie
    o Andka.
    No skoro tak piszesz to spróbuje go uaktualnić, w razie czego będę miał
    do kogo zgłaszać pretensje... Oczywiście żartuję;-)

  • 25. Data: 2013-03-12 12:39:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-12 12:07, Trybun pisze:

> [...]
    > No skoro tak piszesz to spróbuje go uaktualnić, w razie czego będę
    > miał do kogo zgłaszać pretensje... Oczywiście żartuję;-)

    No i nie było tak strasznie, jednak opcja wyboru lokalizacji zapisywania
    fotek się nie pokazała w ustawieniach aparatu. Jedyne co zauważyłem po
    tym upgarde to kilka dodatkowych tapet.